  • Data: 2009-02-06 20:10:10
    Temat: Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 06 Feb 2009 09:29:16 +0100, Piotr Curious Gluszenia Slawinski
    napisał(a):

    > generalnie osobiscie NIE moge sie zgodzic na taka delegalizacje, bo nie
    > rozumiem dlaczego maja byc poszkodowani (bo jak rozumiem moze o ile zarowki
    > calkiem z rynku nie znikna, ich cena wzrosnie a dostepnosc bedzie
    > utrudniona) ludzie ktorzy uzywaja np. elektrowni wiatrowych, albo
    > potrzebuja ich do celow nieoswietleniowych (np. ogranicznik pradu)

    Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz w tym wszystkim - wycofanie żarówek
    pachnie mi próbą ograniczenia naszych rachunków za energię elektryczną
    na siłę. Skoro płacę za jakąś tam pobraną ilość energii to co kogo
    obchodzi, czy zużywam ją oświetlając mieszkanie żarówkami czy też np.
    elektronarzędziami bo hobbystycznie zajmuję się np. stolarstwem albo
    wypasionym komputerem do gier? Gdy celem jest oszczędzanie energii to
    wymiana żarówki na kompaktówkę ma sens ale skoro mnie stać na płacenie
    większych rachunków to co kogo to obchodzi w jaki sposób ją zużywam?
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066