-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <8...@g...com>
<d...@g...com>
<q96veb$sf0$1@node2.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<3...@g...com>
<3...@g...com>
<a...@g...com>
<7...@g...com>
<4...@g...com>
<m...@4...net>
<f...@g...com>
<1fwrkorjqi3s1$.wery23uw358b.dlg@40tude.net>
<a...@g...com>
<1...@4...net>
<e...@g...com>
<r6an5mxi5gdm$.prtg3kxtq9bw$.dlg@40tude.net>
<o9NzE.118370$Kf5.111204@fx14.ams1>
<1...@4...net>
<5ccff22d$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5ccff22d$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
Date: Mon, 6 May 2019 13:38:52 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 24
Message-ID: <5cd01d2f$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.156.67
X-Trace: 1557142831 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31099 83.26.156.67:57724
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:42566
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5ccff22d$0$510$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2019-05-06 o 07:36, J.F. pisze:
> Dnia Mon, 06 May 2019 02:41:24 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
>> On 2019-05-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>>> Powiedzmy, ze mam pomysl na nowy ksztalt lopatek do turbiny, i
>>>> dobrze
>>>> byloby to przetestowac w praktyce.
>>>> Turbina nawet taka duza nie jest, ale ten kociol na 500MW ?
>>
>>> I chcesz takie pomysły testować w pełnej skali? Bogatyś.
>
>> A co - wyslac niesprawdzona konstrukcje do klienta ?
>
>Klient przetestuje najlepiej :)
Ale koszta/straty moga byc za duze.
https://en.wikipedia.org/wiki/Firestone_and_Ford_tir
e_controversy
I nie wiadomo, kto winny.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.05.19 03:33 Konrad Anikiel
- 07.05.19 06:36 Marcin Debowski
- 07.05.19 18:01 J.F.
- 08.05.19 05:58 Konrad Anikiel
- 08.05.19 16:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Rozkaz 5-2025: O Umorzeniu Postępowania Sądowego
- 2025-03-23 Rozkaz 4-2025: O Ochronie Praw Autorskich
- 2025-03-23 Rozkaz 3-2025: O Zaprzestaniu Bratobójczych Walk Na Ukrainie
- 2025-03-23 Rozkaz 2-2025: O Zaprzestaniu Zaciągania Kredytów
- 2025-03-23 Rozkaz 1-2025: O Uchwaleniu Totaliztycznych Praw i Obowiązków Człowieka
- 2025-03-23 Waga z legalizacją
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=