  • 21. Data: 2017-12-27 22:20:41
    Temat: Re: Wybuchlo auto z gazem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Dec 2017 19:10:28 +0100, Janusz napisał(a):

    > W żadnym odkurzaczu nie ma silnika asynchronicznego, powód jest banalny,
    > za małe obroty.

    W duzym moga byc male.

    Mowicie, ze w tym duzym pudle sa dwa male odkurzacze ?
    A nie zuzywalyby sie za szybko ?
    Choc prawde mowiac ... w domu odkurzacz juz wiele lat sluzy, suszarke
    do wlosow mam jeszcze dluzej ... dobre te szczotki robia :-)

    J.

  • 22. Data: 2017-12-27 22:30:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-27 o 19:12, Janusz pisze:

    > Raczej z oparami,
    > benzyny z baku raczej nie miał szans wyciągnąć.

    To każdy gimnazjalista wie ale propagandę niebezpieczeństwa można
    podsycać w motłochu.
    Czy to gazowego czy to benzynowego czy to dieslowego czy to smogowego ;-)

  • 23. Data: 2017-12-28 04:39:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Kris pisze tak:

    > W tych skrzynkach do odkurzania na stacjach paliw w środku sa
    > zwykłe odkurzacze domowe/warsztatowe- u mnie Karcher- widziałem
    > jak pracownik skrzynke otwierał No i oczywiście automat na monety
    > włączający ten odkurzacz

    da się wbić na 192.168.0.1 admin|admin? ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 24. Data: 2017-12-28 04:42:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Cos w tym jest, ale nie znajac szczegolow nie potepialjmy w ciemno.
    > Nigdy wam sie nie zdarzylo o czyms zapomniec ? :-)

    Oczywiście. Zostawiliśmy też i na biegu, bez skrzyni ;)

  • 25. Data: 2017-12-28 08:49:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Raczej z oparami,
    > benzyny z baku raczej nie miał szans wyciągnąć.

    Niekoniecznie.
    Naśmiewają się z geniusza w lokalnym radiu ale przynajmniej
    dorzucili trochę szczegółów. Podobno zassał jednak paliwo
    ze zbiornika do którego dostał się przez bagażnik.
    Z aut które miałem było to możliwe w dużym fiacie i polonezie,
    mercedes ma też taką zabytkową konstrukcję?
    Wie ktoś co to za mercedes?
    http://spottedlublin.pl/pomylil-paliwo-przy-tankowan
    iu-postanowil-je-odessac-odkurzaczem/

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2017-12-28 09:06:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 grudnia 2017 08:49:14 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    > Z aut które miałem było to możliwe w dużym fiacie i polonezie,
    > mercedes ma też taką zabytkową konstrukcję?
    Ford mondeo tez miał w bagażniku dojście do pompy paliwa. Bodajże wystarczyło
    odkręcić okrągły dekielek aby się dostać do zbiornika.

  • 27. Data: 2017-12-30 22:27:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-27 o 22:20, J.F. pisze:

    > W duzym moga byc male.
    Nie, musiałby mieć inną konstrukcję a to są koszty, po co?

    > Mowicie, ze w tym duzym pudle sa dwa male odkurzacze ?
    Pewnie, zwykły przemysłowy odkurzacz.

    > A nie zuzywalyby sie za szybko ?
    Może i tak ale koszt wymiany i tak mniejszy od jakiegoś specjalnego
    dedykowanego.
    Mam odkurzacz centralny gdzie po 7 latach padł mi silnik, przegrzał się,
    kupiłem na
    all..o nówkę sztukę sam silnik z turbiną za 250zł, odkurzacz kosztował
    ponad 3kzł :(
    I co się bardziej opłaca?

    > Choc prawde mowiac ... w domu odkurzacz juz wiele lat sluzy, suszarke
    > do wlosow mam jeszcze dluzej ... dobre te szczotki robia :-)
    U mnie wirnik padł, dostały uzwojenia przebicia, komutator zrobił się
    fioletowy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 28. Data: 2017-12-30 22:32:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-28 o 08:49, RadoslawF pisze:

    > Niekoniecznie.
    > Naśmiewają się z geniusza w lokalnym radiu ale przynajmniej
    > dorzucili trochę szczegółów. Podobno zassał jednak paliwo
    > ze zbiornika do którego dostał się przez bagażnik.
    Zgadza się, też później to przeczytałem, dziwi mnie jedno, kompletny
    brak wyobraźni
    u tego człowieka, a wystarczyło pojechać do mechanika albo
    rurką/wężykiem samemu odessać do kanistra.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 29. Data: 2017-12-30 22:33:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Nie wybuchlo tylko zostalo podpalone.

    Jakby nie wybuchło to by nie rozsadziło odkurzacza, a rozpieprzyło go w
    drobny mak.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 30. Data: 2017-12-31 09:29:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Dec 2017 22:27:25 +0100, Janusz napisał(a):

    > Nie, musiałby mieć inną konstrukcję a to są koszty, po co?

    Konstrukcja identyczna, tylko turbina wieksza. Wtedy mniejsze obroty
    wystarcza.A i tak musi byc wieksza, skoro wiekszy odkurzacz. Za to
    trwalosc zyskujemy.

    > Pewnie, zwykły przemysłowy odkurzacz.

    Np taki ?
    https://www.kaercher.com/pl/professional/odkurzacze/
    odkurzacze-przemyslowe/klasa-srednia/iv-60-30-157350
    00.html

    Trzy fazy ... prostownik i szczotki ?

    J.