  • Data: 2010-10-16 08:29:42
    Temat: Re: Wybrać język czy tematyke
    Od: Przemysław Osmański <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiesz żartu: Uczcie się Delphi, bo za 2 lata bedzie wyglądał jak
    > połowa obecnie stosowanych języków a reszta świata przecież stoi w miejscu.

    Nie zrozumiałem, chyba dlatego, że można go zastosować dla dowolnego
    języka :/

    > Delphi już mial swoją szansę, zdobył niszę, siedzi w niej i jak trzeba
    > to sie znajdzie zatrudnienie w Delphi do utrzymywania starego kodu. Ale

    Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz. Ale rozumiem, firmy nie chwalą
    się w czym piszą swoje oprogramowanie. Może właśnie z powodu takich
    stereotypów jak prezentowane przez Ciebie.

    > przyejmnoscią opiekowania się gównem (pod względem jezyka i kodu w nim
    > wyprodukowanego) jakoś bym sie nie zachwycał bo nieoferuje nic poza
    > resztę świata.

    IMHO bardziej gówniany kod (pod względem czytelności języka) oferuje
    java/c++. Gdzie bez lat praktyki widząc kod nie pojmiesz o co chodzi.
    Ba, nawet biorąc obcy kod i mając dużą praktykę, trzeba długo dochodzić
    co autor miał na myśli. W Delphi nie ma tego problemu.
    Ale zapewne z Delphi, jeśli w ogóle używałeś, miałeś styczność X-lat
    temu. I co się później dziwić.

    --
    pozdrawiam,
    Przemek O.