  • Data: 2010-10-14 07:03:38
    Temat: Re: Wybrać język czy tematyke
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Thu, 14 Oct 2010 00:09:01 +0200,
    Norbert <n...@r...no> screamed:
    kompilatorki, profesjonalne zaplecze wiedzy i zasobów itd. Zastosowania ciekawe -
    przynajmniej narazie - bardzo lubie pisac soft blisko sprzętu, blisko OS itd. I
    bynajmniej nie jest tak, że ten język jest dla mnie zatrudny. Poprostu kilka razy
    pracowałem z systemem stworzonym 20 lat temtu, gdzie w kodzie są wymieszne wszystkie
    style, wpisywanie tekstu do pliku/bufora i czego tylko nei wybierzemy na 100 różnych
    sposobów. Bajzel. Co więcej co programista, to własny styl, własne rozwiązania itd.
    Burdel. Tak - można nad tym zapanować. Wymusić/zarządzić pewne zasady pisania. Mimo
    to, w raliach z jakimi sie spotkałem, na pisanie dobrze czasu zawsze mało. Łatwiej
    pisać dobrze w javie/C# niż w C++. W C++ mimo wszystko trzeba się jednak skupić.

    ku niemu, ale potrzebuje jeszcze kilka bodźców, argumentów osob, które też kiedyś
    miały podobny dylemat wybrały tak jak ja zamierzam.

    > Nie pisz w C++ :P
    > Pisz w Delphi! :-)
    > Delphi laczy zalety Javy/C# (ten drugi jest troche bazowany na Delphi) i
    > C++.

    Oraz wszelkie wady Pascala...

    > Posiada przejrzysta i czytelna skladnie.

    ...zaczynając od nieczytelnej składni. :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 09:02:50 user up 12590 days, 20:57, 1 user, load average: 0.81, 0.10, 0.45 ]

    Is reading in the bathroom considered Multi-Tasking?