  • Data: 2012-10-09 20:44:28
    Temat: Re: Wybra?em nowy system [blog]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mt wrote:

    > Marek nie po to pozbył się lustra i szklarni Nikona, żeby teraz
    > wchodzić w lustro Canona, a ta 40-ka podpięta np. pod EOS M daje już
    > ekwiwalent ponad 60 mm, ani to standard ani portretówka, do tego o
    > działkę ciemniejsza niż naleśnik Panasa. A dystorsję się akurat łatwo
    > koryguje programowo (co zresztą puszki m4/3 robią "w locie").

    on mi teraz chce wcisnąć system FF i to canona :)

    boże.

    powiem szczerze ze sie wyleczyłem z dużego sprzętu na wakacjach. latanie z
    pełnowymiarową lustrzanką i obiektywami i dzieckiem to naprawdę zbyt wiele,
    z drugiej sprzęt musi mieć uszczelnienia bo nie chce mi sie chronić przed
    każdym deszczykiem czy wielką ulewą.