  • Data: 2012-10-10 10:00:46
    Temat: Re: Wybra?em nowy system [blog]
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-10 08:39, Marx pisze:
    > jasne szkło to nie tylko mała GO...

    Jeszcze dodatkowe światło. I teoretycznie ostrość, choć spadek tejże dla
    4/3 pomiędzy f=4, a f=5,6 na skutek dyfrakcji jest akademicki. Za to
    przychodzi dźwiganie i wymiary. Coś za coś.

    > A jak na tym tle prezentują się NEXy? ostatnio przybywa obiektywów.

    Same puchy są bardzo fajne. Obiektywy dopiero się dźwigają, te nowe zbyt
    nowe, żeby coś o nich powiedzieć, starsze jednak są marne, żeby nie rzec
    - bardzo.

    --
    pozdrawia Adam
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/