  • Data: 2012-10-11 09:01:22
    Temat: Re: Wybra?em nowy system [blog]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent wrote:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup
    >
    > Rozumiem, że Ty bierzesz w ciemno?

    trzeba myśleć realnie...

    jeśli potrzebujesz jakiegoś urządzenia to szukasz wśród tego co jest
    aktualnie dostępne i wybierasz coś co najlepiej spełnia twoje wymagania.

    jeśli możesz czekać na kolejne lepsze coś to znaczy że nie potrzebujesz i
    najlepiej zrezygnować całkiem z zakupu :)

    a nowe produkty się pojawiają wciąż i wciąż, i zawsze możesz jeszcze
    poczekać na kolejny lepszy produkt.