    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wybór routera do kablówki - wymagania mam;)
    Date: Sat, 21 Aug 2010 16:16:45 +0200

    W dniu 2010-08-21 15:23, grzehorz pisze:
    > A czym się różni wejście RJ45 od wyjścia RJ45?...

    Gniazdo takie samo, tylko jedno to wejście, a drugie wyjście. O to chodziło.

    > W sensie Switch ma być?

    Mają być trzy komputery podłączone jednocześnie i jednocześnie pracować.

    > Znaczy dostawca sprawdza po macadresie kto się łączy?...

    Tak, i tylko po MACu, można niby zarejestrować się po raz drugi, ale po co;)

    > Ile masz dostępnych dla siebie publicznych IP?

    Sztuk 1.

    > Jak masz dla każdego komputera w domu, to na c..j Ci Ruter?

    Nie mam

    > Switch zwyczajny Ci wystarczy...
    > Ale, zaraz, zaraz, przecież twój dostawca po mac-u sprawdza kto się łączy...

    Tak, ale mają to gdzieś co pod tym MAC-iem siedzi. Sami na stronie www
    pokazują jak podłączyć router;)

    > Zatem chyba dopuszcza tylko podłączenie się jednego komputera przez to
    > łącze...
    > Zatem...
    > Hmmm...
    > HGW, ale chyba nie masz njmniejszego pojęcia o czym piszesz...

    Coś pokiełbasiłem fakt;) Co do publicznego adresu na każdym kompie... w
    zeszłym tygodniu zawołał mnie koleś, też ma Aster i chciał żebym mu
    podzielił łącze. Podział łącza się udał - jeden komp chodzi na LANie,
    drugi po WIFI. Jakaż była moja zdziwka gdy wszedłem sobie na
    Speedtest.net ( głównie po to, żeby zobaczyć jak sprawuje się WIFI ) i
    widzę: publiczne IP Aster!! Robię test na drugim kompie podłączony po
    LANie - to samo IP!!! Jak to możliwe, nie wiem, ale jak to możliwe to ja
    też tak chce;)

    > Stabilnośc myślenia też jest istotna...

    Zgryźliwość to cecha, po której Cię można rozpoznać...