  • Data: 2011-05-19 16:44:34
    Temat: Re: Wybór opon
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-19 15:38, kamil pisze:

    > Jakieś za i przeciw konkretnym z tych wymienionych?

    Na Pirelli jeździłem samochodem mamy - do toczenia dobre ale IMHO nie
    warto, taki sobie laczek. T1R mam w swoim, są ok, mi wytrzymały już
    sporo (jakieś 25kkm) a gumy jeszcze jest trochę z tym, że ja się nie
    wściekam z jedynki. Lubię przycisnąć w trasie ale opon w miejscu nie
    mielę ;) Na suchym dobrze trzymają, na mokrym gorzej niż na suchym ale
    nie ma co się dziwić, taki bieżnik. Zarzuca się im często, że przy
    ostrym zakręcie 'kładą się', dla mnie jest to minimalne ale ja nie
    jeżdżę na torze a mówili to kolesie torowcy.

    ps. Zamiast T1R wprowadzili R1R, przyjrzyj im się, bo miały być
    poprawione w stosunku do T1R.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek