  • Data: 2011-10-28 03:53:50
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Oct 2011 20:12:27 +0200, z napisał(a):

    > Życie nie jest takie proste. :-)
    > Względnie już mam.
    > Za te dodatkowe 3KPLN tylko dla dobrego samopoczucia _wiernie_ - NIE.

    > PS. Napisałem tylko 3KPLN czyli bardzo dobry powinien kosztować 5KPLN.
    > Proszę mnie poprawić. Musi być naprawdę bardzo dobry żeby była ta
    > magiczna różnica :-)

    Aż trochę żałuję, że nie mam w tej chwili dokładnego zestawienia, ile
    różnego rodzaju materiałów rocznie oddaję do druku (choć to na upartego w
    wolnej chwili jest do zrobienia). Można by policzyć, jakie mamy oszczędności
    finansowe ze względu na korzystanie z softproofingu (wykonanie samego
    proofa, transport z drukarni do firmy).[1] Oszczędność czasu też trudno
    pominąć.

    [ House: There's a reason that everybody lies - it works. It's what allows ]
    [ society to function. ("House M.D. 4x10 It's a Wonderful Lie") ]

    [1] Oczywiście dla naprawdę krytycznych projektów czy tematów drukowanych na
    niestandardowych podłożach z klasycznego proofa (choć raczej w zasadzie
    głównie z cyfrowego, bo proofy analogowych to chyba raczej ciężko już
    trafić).