  • Data: 2009-07-22 06:12:52
    Temat: Re: Wybor lustrzanki cyfrowej - Sony, Nikon...
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    eisum pisze:
    > Ponowiłem pytanie z glownego zapytania.
    > Glownie chodzi mi zeby miec mozliwosc zrobic szybko zdjecie wtedy kiedy
    > ja chce, a nie tak jak to w kompaktach kiedy kompakt chce. Parametry w
    > przedziale cenowym sa porownywalne np a200 i d60. Moje pytanie jakiej
    > firmy wybrac? (d60 wycofuja juz ze sprzedazy)

    a200 ma juz nastepce na polkach wiec pewnie tez za chwile zniknie ze
    sklepow - tutaj remis
    kit z Nikona ponoc lepszy choc krotszy (ja mam Sonowy i trafil mi sie
    dobry egzemplarz, ale nie wszyscy trafili, i do tej pory pluja jadem, np
    pewien skanerzysta... ;) - tu wygrywa Nikon
    Sigma 18-200 ze stabillizacja jest wyraznie drozsza od tej bez
    stabilizacji (ok 600zl) - tu wygrywa Sony
    Generalnie brak stabilizacji w body oznacza znacznie wyzsza cene przy
    teleobiektywach i hiperzoomach
    Marx