  • Data: 2009-07-22 06:52:12
    Temat: Re: Wybor lustrzanki cyfrowej - Sony, Nikon...
    Od: Jan Kotletty <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    eisum pisze:
    > Glownie chodzi mi zeby miec mozliwosc zrobic szybko zdjecie wtedy kiedy
    > ja chce, a nie tak jak to w kompaktach kiedy kompakt chce. Parametry w
    > przedziale cenowym sa porownywalne np a200 i d60. Moje pytanie jakiej
    > firmy wybrac? (d60 wycofuja juz ze sprzedazy)

    Jeśli wrzucasz wszystkie lustrzanki do jednego
    worka, to możesz rozszerzyć zakres wyboru.
    Taki Olympus 420 z kitowym zoomem nie dość że
    lustrzanka, to na dodatek tania, mała i lekka.
    A zoomów do niego też jest sporo, od tanich
    do drogich. Uważam, że przy jednakowej ocenie
    przydatności możesz zdać się na los. Na przykład
    kupić to, co jest akurat w pobliskim sklepie.
    Spośród kilku nominowanych do wyboru.

    Jan