  • Data: 2009-07-21 16:15:18
    Temat: Re: Wybor lustrzanki cyfrowej - Sony, Nikon...
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    eisum wrote:
    > Glownie chodzi mi zeby miec mozliwosc zrobic szybko zdjecie wtedy kiedy
    > ja chce, a nie tak jak to w kompaktach kiedy kompakt chce.

    Jesli liczysz, ze wcisniesz spust i za 0,2s bedziesz miec zdjecie, to...
    zapomnij. :) Szczegolnie ze spacerzoomem. I naprawde przy takich
    zalozeniach nie ma wiekszego znaczenia co wybierzesz (to, ze jakis aparat
    ma zaraz zniknac z rynku tez jest nieistotne), a ograniczeniem bedzie
    optyka oraz... klasa sprzetu (za dobry AF sie placi i nikt go nie montuje
    w dslr entry level).
    Poczytaj recenzje, moze ktorys z aparatow bedzie mial szczegolnie wygodne
    (dla Ciebie!) rozmieszczenie przyciskow albo menu.

    Hm, Nikon ma chyba lepszy obiektyw kitowy.

    k,