  • Data: 2009-10-12 15:57:14
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:
    > Nie zależy na...

    Na komputerze.

    > Nie musi mieć *oddzielnego* biurka specjalnie do komputera, zwłaszcza,
    > jeśli używa go sporadycznie.

    Nie trzeba mieć biurka specjalnie do komputera. Wystarczy nie
    jęczeć na monitor zajmujący w porywach ćwierć metra kwadratowego
    z dwóch metrów kwadratowych blatu.

    > I schowanie tego monitora, klawiatury, myszki do szafy zajmuje mniej
    > więcej tyle samo czasu i wysiłku, co schowanie laptopa, bo przyszli
    > goście i akurat stół służył będzie do siedzenia przy nim i picia kawy.

    O czym Ty opowiadasz?!? O normalnym mieszkaniu, gdzie znaj-
    dzie się na pewno miejsce na dwa lub trzy stoły czy stoliki,
    czy o akademiku, gdzie *faktycznie* jest jedno biurko na oso-
    bę, ale nikogo nie obchodzi, co na tym biurku stoi? Znam
    kilka mieszkań w blokach i wiem, że *nigdy* nie ma kłopotu
    ze zmieszczeniem komputera. Raz nawet widziałem komputer w
    korytarzu, a raz w kuchni, ale to już były przypadki skraj-
    ne.

    > Super. A na jakim procesorze jest ION? Czyżby niewyrabiającym się często
    > atomie?

    Co Ci tak szkodzi w tym Atomie? Jeżeli ktoś potrzebuje
    sprawdzać pocztę i NK, to w czym problem?

    Zawsze da się znaleźć zastosowanie, w którym coś się nie
    sprawdza. Sztuką nie jest mędzić i szukać dla samego szu-
    kania, ale jasno stwierdzić, że w kilku zastosowaniach ma
    działać, a do pozostałych *może* być za wolny.

    > BRAWO. Popatrz do góry. Jest takie pole: wybór LAPTOPA.
    > LAPTOPA do internetu, office, zdjęć itp.

    I to jest ŚWIĘTOŚĆ? Głupio wybrał sobie laptopa (nota bene
    klasa sprzętu nie produkowana od lat, jeżeli się czepiać
    słówek) i mamy się tego trzymać jak objawienia, a nie
    dobrać *innej* klasy komputer *lepiej spełniający* po-
    dane założenia techniczne?!?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |