  • Data: 2009-10-11 18:19:55
    Temat: Re: Wybor laptopa
    Od: Piotr <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół pisze:

    > Wszystkie te Small Form Factor PC. Na normalnych procesorach
    > desktopowych. Konkretnych przykładów nie podam, bo w życiu
    > nie przyszło mi na myśl, żeby obudowa ATX stojąca gdzieś da-
    > leko pod biurkiem zajmowała jakiekolwiek miejsce. Jedyny
    > problem co najwyżej sprawia mi przy odkurzaniu.
    Pisałem o zestawie monitor+pudło.

    > Czemu podajesz zupełnie bzdurne przykłady?
    >
    > Sensowniej jest:
    >
    > - Jakiego Rolexa kupić dziecku?
    >
    > - Nie kupuj Rolexa, nie potrzebuje takiego wypasu,
    > nie wykorzysta, rozwali, zgubi, zmarnuje się.
    > Kup jakiś zegarek za kilkanaście czy kilkadziesiąt
    > złotych.
    >
    > - Nie, koniecznie chcę dla niego Rolexa!
    Cokolwiek. Chce rolexa-jego sprawa. Nie Twoja brocha, czy wykorzysta,
    rozwali, zgubi, zmarnuje.

    > Nie WIE lepiej tylko WYDAJE SIĘ MU że wie. Bo tu chodzi
    > o kwestie TECHNICZNE, a nie kwestię 'czy kupić komputer,
    > czy quada' (a to odpowiada wyborowi czy kupić balonik,
    > czy piłkę).
    Tobie WYDAJE SIĘ, że wiesz lepiej, jakie są w konkretnym przypadku
    warunki używania komputera. Chce rolexa dla dziecka - nie Twoja sprawa
    dlaczego akurat rolexa. Może chce się polansować, może dziecko jest
    uczulone na materiały używane w zegarkach za kilkanaście złotych,
    powodów może być setka. Pytał o laptopa - wypada doradzić laptopa.

    > To jest naruszanie regulaminu, bo nie należy do tematyki
    > grupy.
    Gigantyczne offtopowanie w wątku też należy do regulaminu?