  • 21. Data: 2009-02-06 12:05:05
    Temat: Re: Wybór kasku
    Od: ebiOne <e...@g...pl>

    Kuczu pisze:

    > Dokladnie. W ogole wiecej osob powinno sie zastanowic nad ta opcja.

    Ja tam nie zamierzam. Na wiosnę kupię frezarke, nowy kask, ciuchy i
    dalej w droge... :)

    pozdro

  • 22. Data: 2009-02-06 12:18:18
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    ebiOne pisze:

    > Ja tam nie zamierzam. Na wiosnę kupię frezarke

    A jaka ? Manual czy CNC ? To moze od razu centrum obrobcze ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 23. Data: 2009-02-06 12:26:39
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message

    > A jaka ? Manual czy CNC ? To moze od razu centrum obrobcze ?

    Nie napisalem tego wiedzac za na Ciebie zawsze moszna liczyc ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 24. Data: 2009-02-06 12:50:02
    Od: n...@s...com

    On Fri, 06 Feb 2009 13:05:05 +0100, ebiOne <e...@g...pl> wrote:

    >Ja tam nie zamierzam. Na wiosnę kupię frezarke, nowy kask, ciuchy i
    >dalej w droge... :)

    Pamietaj ze jesli masz dlugie wlosy to powinny one byc zwiazane i
    schowane pod beretem, rekawy opiete i jesli nic sie nie zmienilo to w
    czasie pracy na frezarce nie powinno sie uzywac rekawic.
    Generalnie polecam szkolenie BHP bo maszyna moze oskalpowac.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 25. Data: 2009-02-06 13:12:41
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message

> [...]
    > czasie pracy na frezarce nie powinno sie uzywac rekawic.
    > Generalnie polecam szkolenie BHP bo maszyna moze oskalpowac.

    Daaawno, dawno temu, tablica BHP warsztatow szkolnych pewnego zespolu szkol
    technicznych. Fotografia, szczesliwie, monochromatyczna, przedstawiala
    uchwyt z narzedziem owiniety wlosami ze skora, skalp znaczy. Podpis brzmial:
    "wiertarka to nie suszarka do wlosow".

  • 26. Data: 2009-02-06 13:34:15
    Od: n...@s...com

    On Fri, 6 Feb 2009 14:12:41 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

> [...]
    >uchwyt z narzedziem owiniety wlosami ze skora, skalp znaczy. Podpis brzmial:

    Takie zdjecia, ale i wlosy wisialy na warsztatach ZSK nr 2 WSK w
    Krakowie. A sam widzialem jak koles tanczy bo mu tokarka wciagnela
    bandaz co se nim reke owinal. No ale to oftopik bo tu sie gada o
    frezarkach, a toczenie to raczej na wuwuwu.czopery.kom

    pozdr
    newrom

  • 27. Data: 2009-02-06 14:31:15
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik <n...@s...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    > bandaz co se nim reke owinal. No ale to oftopik bo tu sie gada o
    > frezarkach, a toczenie to raczej na wuwuwu.czopery.kom

    Albo napis:

    http://aws-asset.soup.io/asset/0211/8045_d34d_500.jp
    eg

    "Nie naprawiaj maszyny w czasie biegu.
    Bo bedziesz dupe wycieral lokciem."

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 28. Data: 2009-02-07 09:55:50
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    Ireneusz Dyłanapisal

    > Jeżeli chcesz filharmonie to schuberth s1 pro
    > Wysokie tony od wiatru obcięte, niskie przyjemnie
    > wibrują, 4 wentylacje i każdą odczuwasz, do 140 możesz
    > swobodnie kręcic głowa na boki, nic nie podrywa, blenda
    > netralnie przyciemnia, rewelacyjny antifog, zapięcie dd.

    > Pozdrawiam
    > Irek i ktm-y
    Ale Shuberth słabo wypada w testach Sharp,a ja w nie wierzę.Dla mnie
    najważniejsze jest bezpieczeństwo,pozostałe czynniki są drugoplanowe a
    cena jest mało istotna.Chcę mieć dzieci tak około 90-ego roku życia i
    niekoniecznie białe...

  • 29. Data: 2009-02-07 14:57:58
    Od: n...@s...com

    On Sat, 7 Feb 2009 09:55:50 +0000 (UTC), doktorek65
    <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

> [...]
    >najważniejsze jest bezpieczeństwo,pozostałe czynniki są drugoplanowe a
    >cena jest mało istotna.Chcę mieć dzieci tak około 90-ego roku życia i

    No to motocykle odpadaja, czytalem ze od motocykli i pradow czlowiek
    robi sie bezplodny (o kobietach nie slyszalem).
    Znaczy lepiej kupic samochod, tam cewki sa daleko od siebie.

    pozdr
    newrom
    PS. jakie ciuchy planujesz zeby sie na nabic na prety sterczace z
    furmanki jadacej bez oswietlenia noca po lesnej drodze ?

  • 30. Data: 2009-02-07 17:40:21
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Kefir pisze:

> [...]
    > przedstawiala uchwyt z narzedziem owiniety wlosami ze skora, skalp
    > znaczy. Podpis brzmial: "wiertarka to nie suszarka do wlosow".

    O bloger.
    masz wiecej takich historii ? chetnie poczytamy.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl