  • 1. Data: 2009-02-03 12:47:07
    Temat: [DC] Chromolenie - gdzie to było ?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Ktoś podawał tu ze dwa miechy temu namiar na chromolenie w okolicach
    Warszawy. Szukam w archiwum ale temat był jakiś nieadekwatny do
    zawartosci posta. Mozna prosić o ponowne wrzucenie namiarów ? Wyguglałem
    www.galvano.pl w Piasecznie ale oni nie chcą zrobić tego co ja chcę.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 2. Data: 2009-02-03 17:31:16
    Temat: Re: [DC] Chromolenie - gdzie to było ?
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Może o Rewar chodzi. Zdaje się, że sam się w wątku wypowiadałeś:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/brows
    e_thread/thread/c1f539046dc4fd3e?hl=pl&ie=UTF-8&q=ch
    romowanie+warszawie# ?

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 3. Data: 2009-02-03 19:51:10
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Magic wrote:
> [...]
    > Warszawy. Szukam w archiwum ale temat był jakiś nieadekwatny do
    > zawartosci posta. Mozna prosić o ponowne wrzucenie namiarów ?

    A obok motoristy?
    Liwska 9
    811.73.79
    wuwuwu.galban.pl

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 4. Data: 2009-02-03 20:32:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-03 13:47:07 +0100, Magic <m...@w...pl> said:

    > Ktoś podawał tu ze dwa miechy temu namiar na chromolenie w okolicach
    > Warszawy. Szukam w archiwum ale temat był jakiś nieadekwatny do
    > zawartosci posta. Mozna prosić o ponowne wrzucenie namiarów ?

    Naprzeciwko mojej tyrki jest firma, która jak do niedawna myślałem,
    zajmuje się dostarczaniem chemi do galwanizacji. Tak mnie tylko
    zastanawiało, czemu co i rusz podjeżdża tam samochód z MCSu. Ostatnio
    wypatrzyłem, że gość wynosi jakieś czoperowe błyszczące gadżety. Nie
    wiem jak robią i czy zrobią to co chcesz, ale skoro MCS z nimi stale
    współpracuje, to może są ok?

    Galw-Imp
    Duchnicka 3, teren Instytutu Mechaniki Precyzyjnej (Powązki, teraz trza
    wjeżdżać od Przasnyskiej).
    http://www.galw-imp.pl/index.html
    Od bramy na zachód, do końca szarego budynku i w lewo (budynek z rampą).
    Jakbyś przypadkiem przetestował, to daj znać jak wyszło.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-02-04 08:43:05
    Od: Magic <m...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > wiem jak robią i czy zrobią to co chcesz, ale skoro MCS z nimi stale
    > współpracuje, to może są ok?

    MCS nie jest dla mnie wyznacznikiem jakości, zwłaszcza w sferze obsługi
    klienta.

    > Galw-Imp

    Nie zrobią raczej, oni mają małe wanny, to właściwie laboratorium a nie
    galwanizernia, ale spytam - dzięki.

  • 6. Data: 2009-02-04 08:45:15
    Od: Magic <m...@w...pl>

    morghul pisze:
    > Może o Rewar chodzi. Zdaje się, że sam się w wątku wypowiadałeś

    Rawar :) Ale akurat nie o ten namiar mi chodziło. W każdym razie dzięki
    za przypomnienie.

  • 7. Data: 2009-02-04 08:45:53
    Od: Magic <m...@w...pl>

    lesor pisze:

    > A obok motoristy?

    Sprawdzę, dzięki.

  • 8. Data: 2009-02-04 08:56:01
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Magic pisze:

    > Sprawdzę, dzięki.

    Jedz jedz !! Oni tam pisza ze odmetalizowuja !! Obiecales :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-02-04 19:40:02
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Rawar :) Ale akurat nie o ten namiar mi chodziło. W każdym
    > razie dzięki za przypomnienie.

    A takie semantyczne uproszczenie mi się wkradło ;)

    Nie ma za co.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk