  • 1. Data: 2009-02-03 17:13:39
    Temat: HELP luzy zaworowe kawasaki el 250 ?
    Od: Netwalker <n...@p...onet.pl>

    Witam
    mam problem potrzebuje parametry do ustawiena luzow zaworowych w
    kawasaki el 250 B z 1992 roku ??
    moglby ktos obeznany w temacie lub majacy fiszke zerknac i podac
    dzieki
    pozdr
    netwalker
    ZX 10 Rrrrr
    WR 450F

  • 2. Data: 2009-02-04 07:15:36
    Temat: Re: HELP luzy zaworowe kawasaki el 250 ?
    Od: Netwalker <n...@p...onet.pl>

    Netwalker pisze:
> [...]
    > kawasaki el 250 B z 1992 roku ??
    > moglby ktos obeznany w temacie lub majacy fiszke zerknac i podac

    Witam
    dzieki za podeslanego linka a jakby ktos szukal dane sa na str louisa
    KAWASAKI EL 250 EL250B

    Baujahr / Fahrgestellnr. Baujahr: 1988-1995

    Füllmengen Gabel pro Holm: 219 CM3 SAE 15W
    Öl ohne Filter: 1,55 LTR. 10W40 GP
    Öl mit Filter: 1,75 LTR. 10W40 GP
    Bremsflüssigkeit: DOT 3-4
    Endgetriebe: