  • 1. Data: 2009-02-03 22:13:52
    Temat: Wybór kasku
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam Koleżeństwo.Opony za Waszą radą już kupiłem.Teraz kask.Po analizach
    mam do wyboru:Shark RSX,Marushin serii 888 lub 999 a może RS1,oraz AGV
    Stealth.Doradżcie co Waszym zdaniem jest godne uwagi.Może ktoś ma już
    doświadczenia?Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2009-02-03 23:25:53
    Temat: Re: Wybór kasku
    Od: "Corioi" <c...@W...gazeta.pl>

    Powitac! =)

    doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl> napisał(a):

    > [...]Shark RSX,Marushin serii 888 lub 999 a może RS1,oraz AGV
    > Stealth.Doradżcie co Waszym zdaniem jest godne uwagi.Może ktoś ma już
    > doświadczenia?

    To ja jedynie o swoim doświadczeniu. Nic wiecej ponad to.
    Wczuwałem się w Shoei'e, Sharki, Cabergi ... itd.
    Shoei mi na glowie nie pasowal, Caberg byl za glosny (jak dla mnie). RSX jest
    ok, bo jest mily we wspolzyciu skorno-kaskowym, ale ryja drze (mniej niz
    Caberg). W tym czego oczekuje od kasku, nie pozbylem sie zatyczek do uszu
    (podrozna avg. 130km/h) i nie spotkalem sie z kaskiem zapewniajacym mi komfort
    dzwiekowy (komfort aerodynamiczny i skorno-czuciwy zostal zaspokojony przez
    Sharka RSX).

    Wracajac do Twojego pytania ... nikt Ci nie odpowie ze 100% skutecznoscia.
    Zbyt wiele mozliwosci. Sa ludzie, ktorym Shoei bedzie odpowiednio pasowal na
    ich banke ... sa ludzie, ktorym nigdy wiecej wujek nie wstanie po sprobowaniu
    Shoie'a. Sam sprawdz co Ci pasuje! :) Szukanie, probowanie ... ma to cos w
    sobie z szukania Graala. :)

    Corio
    Babcia, Brzydal
    Wawa Zone

  • 3. Data: 2009-02-03 23:25:58
    Od: "Corio" <c...@W...gazeta.pl>

    Powitac! =)

  • 4. Data: 2009-02-04 18:45:12
    Od: ebiOne <e...@g...pl>

    doktorek65 pisze:
    > Marushin serii 888

    - glosnosc w normie
    - troche wieje bo nie mialem whisperkita
    - jak padalo, to woda dostawala sie na brzeg wysciolki kasku
    - parowanie szybki w normie
    - wygodny

    - po moim locie i uderzeniu w kraweznik, kask ladnie pekl pochlaniajac
    energie, glowa calutka - to byl najwiekszy plus tego kasku, nie zapomne
    mu tego ;)

    pozdr
    ebiOne

  • 5. Data: 2009-02-05 10:08:35
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    ebiOne pisze:
    > - po moim locie i uderzeniu w kraweznik, kask ladnie pekl

    hmmm.. to chyba nienajlepsza rekomendacja :-[

    --

    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2009-02-05 10:19:24
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "(pj)"
    >hmmm.. to chyba nienajlepsza rekomendacja :-[

    A co? Wolałbyś, żeby kask został cały, a pękła czaszka w środku?

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Podoba Ci się nagoka na wszystko co ma logo
    `b K...@e...eu.org d' MS i taki jest powód Twojego niezadowolenia

  • 7. Data: 2009-02-05 10:30:18
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> wrote in message
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "(pj)"
    >
    > A co? Wolałbyś, żeby kask został cały, a pękła czaszka w środku?

    Mysle ze postawiles alternatywe bazujac na blednych zalozeniach.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 8. Data: 2009-02-05 11:08:10
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-05 11:08:35 +0100, "(pj)" <p...@w...pl> said:

    > hmmm.. to chyba nienajlepsza rekomendacja :-[

    Czemu tak sądzisz?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 9. Data: 2009-02-05 11:10:42
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-05 11:19:24 +0100, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> said:

    > e- po moim locie i uderzeniu w kraweznik, kask ladnie pekl
    >
    > A co? Wolałbyś, żeby kask został cały, a pękła czaszka w środku?

    Czaszka aż tak łatwo nie pęknie (zakładając brak penetracji przez
    twarde obiekty), prędzej kark. No i uszkodzenia mózgu, spowodowane
    przenisieniem dużych przeciążeń mogą okazać się mało sympatyczne.

  • 10. Data: 2009-02-05 12:43:12
    Od: "Jacek Ł." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > mam do wyboru:Shark RSX,Marushin serii 888 lub 999 a może RS1,oraz AGV
    > Stealth.Doradżcie co Waszym zdaniem jest godne uwagi.Może ktoś ma już
    Marushin nie jest lekki - wazy cos ok 1500g. Natomiast jest dość głęboki. Na
    mojej czaszce leży zdecydowanie lepiej niz np Shoei XR1000 (nie porównuje tu
    klas samego kasku tylko wymiary). Kiedyś jak mierzyłem także rózne AGV i Cabergi
    to wlasnie najlepiej podpasowal mi Marushin.
    Jednak zalecam przymiarkę do wielu kasków i później wybór tego który leży najlepiej.