  • 131. Data: 2019-03-10 14:27:48
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dawaj w koncu paragrafy bo piane bijesz chociaz nie masz racji. Nie mam pojecia po co
    inni z toba gadaja jesli nie dajesz przepisow tylko swoje przemyslenia. Chyba tylko z
    nudow.

  • 132. Data: 2019-03-10 14:35:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.03.2019 o 14:02, r...@k...pl pisze:

    > Nie pamiętam uzasadnienia, orzeczenie jakie było to napisał.

    Dokładnie - sąd uznał go winnym i warunkowo umorzył postępowanie.

    > Zapewne był wniosek policji o ukaranie kierowcy.
    > Sąd wskazał pieszego jako sprawcę, no ale nie można skazać świadka.
    > Trzeba najpierw postawić zarzuty.

    > Chyba nie zrozumiałeś uzasadnienia.

    Tego uzasadnienia, którego nie pamięta?

    Bo jak rozumiem, to nie ty potraciłeś, tylko cytujesz z internetów?

    Shrek

  • 133. Data: 2019-03-10 14:37:50
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię. Paru debili.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wersja pierwsza jest niemozliwa do wprowadzenia z przyczyn oczywistych.

    Wersja 1 jest z powodzeniem stosowana w większości Unii Europejskiej.
    Shrek

  • 134. Data: 2019-03-10 15:07:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za to w Rosju jest wersja ze pieszy wchodzi na jezdnie na wlasna odpowiedzialnosc i
    tez z tym zyja. W krajach arabskich winny jest zawsze obcokrajowiec, nawet jak jest
    niewinny. U nas obowiazuje wersja ze pieszy nie moze wejsc na jezdnie bez upewnienia
    sie czy przejdzie bezpiecznie i nie spowoduje swoim zachowaniem zamieszania,
    dodatkowo kierowcy maja przed przejsciami zachowac czujnosc. Wychodzi ze nasz system
    jest optymalny.

  • 135. Data: 2019-03-10 15:54:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Za to w Rosju jest wersja ze pieszy wchodzi na jezdnie na wlasna odpowiedzialnosc i
    tez z tym zyja. W krajach arabskich winny jest zawsze obcokrajowiec, nawet jak jest
    niewinny.

    Jak ci już wyjaśniłem- jestesmy częścią Unii Europejskiej nie Wspólnoty
    Niepodległych Państw czy kalifatu arabskiego, więc zacznij się
    przyzwyczajać do myśli o tym, że pieszy ma pierwszeństwo. No chyba że
    nie zamierzasz żyć dłużej niż dekadę - to też jest sposób - poczekać aż
    ludzie o sowieckiej mentalności po prostu wymrą.

    Shrek

  • 136. Data: 2019-03-10 15:59:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Dawaj w koncu paragrafy

    Przecież ci dałem analfabeto. Ty swoich paragrafów wcale nie dałeś a ryj
    otwierasz :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 137. Data: 2019-03-10 16:30:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I dlatego i ruskich slimak to nie ryba a marchewka to warzywo. Do tego moga miec
    drabiny o dowolnej ilosci szczebli i jesc wszystkie banany jakie im smakuja a nie
    tylko te co maja wlasciwe zakrzywienie. Dalej uwazasz ze chujnia to dar od jakiegos
    boga?

  • 138. Data: 2019-03-10 16:33:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Klamiesz bo zadnego paragrafu regulujacego przechodzenie przez jezdnie i dajacego
    pierwszenstwo pieszemu jak jest na chodniku nie dales. Klamiesz rowniez ze ja miam
    dawac jakies paragrafy zwiazane z przechodzeniem. Nie musze dawac zadnych bo w
    przeciwienstwie do twoich wizji sa one w kodeksie drogowym.

  • 139. Data: 2019-03-10 16:43:27
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 10 Mar 2019 15:54:00 +0100, Shrek wrote:
    > Jak ci już wyjaśniłem- jestesmy częścią Unii Europejskiej nie Wspólnoty
    > Niepodległych Państw czy kalifatu arabskiego, więc zacznij się
    > przyzwyczajać do myśli o tym, że pieszy ma pierwszeństwo.

    Oj tam, oj tam. Polak ze wschodu wyjść może, ale wschód z Polaka -
    nigdy :)

    Mateusz

  • 140. Data: 2019-03-10 17:07:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Klamiesz bo zadnego paragrafu regulujacego przechodzenie przez jezdnie i dajacego
    pierwszenstwo pieszemu jak jest na chodniku nie dales.

    A miałem dawać zmyślaczu i kłamco?
    Pisałem wyżej o wyroku sądu (cytat)
    "Masz tam zwolnić i umożliwić WEJŚCIE na pasy, a nie egzekwować za
    wszelką cenę, że nie zwalniasz bo nóżka pieszego była w powietrzu i on
    jeszcze na pasy nie wszedł. Tak nakazuje przepis jak i WYROK sądu, który
    zacytowałem. "

    No to jadziem analfabeto:
    § 47 pkt 4

    "Kierujący pojazdem zbliżający się do miejsca oznaczonego znakiem D-6,
    D-6a albo D-6b jest obowiązany zmniejszyć prędkość tak, aby nie narazić
    na niebezpieczeństwo pieszych lub rowerzystów znajdujących się w tych
    miejscach lub na nie wchodzących lub wjeżdżających."
    https://www.lexlege.pl/znaki-dr/paragraf-47/

    Teraz rozkminiamy DWA stany tam opisane, analfabeto.

    1. znajdujących się w tych miejscach (czyli postawili nóżkę na pasie)
    2. wchodzących lub wjeżdżających (czyli takich którzy jeszcze tam się
    nie znajdują a wchodzą/wjeżdżają.

    Jeszcze jakieś pytania analfabeto?

    > Klamiesz rowniez ze ja miam dawac jakies paragrafy zwiazane z przechodzeniem.

    Prosiłem cie o paragraf definiujący w metrach co to jest wtargnięcie" bo
    nijak nie określiłeś.

    > Nie musze dawac zadnych bo w przeciwienstwie do twoich wizji sa one w kodeksie
    drogowym.

    Nie, definicji wtargnięcia nie ma, chyba że odniesiesz się do zwrotu
    BEZPOŚREDNIO PRZED JADĄCY POJAZD, co wynika że może to być 2cm.
    Dawaj paragraf, analfabeto.
    ------------------------------------
    Pierdolisz tu farmazony o tym:

    Art 49/2
    "Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz w
    odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem; na
    drodze dwukierunkowej o dwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także za
    tym przejściem lub przejazdem.

    Czyli możesz się zatrzymać 10 metrów przed przejściem. Dlaczego zatem
    zatrzymujesz się na linii pasów przepuszczajac pieszego, skoro nie wolno
    ci się tam zatrzymać? Dlaczego zatem rysuje się linię zatrzymania 1 metr
    od pasów?

    Zenuś, podszkol się morderco albo wykurwiaj do Rosji :)