-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <8...@4...com>
<5c861a19$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@4...com>
<5c862fab$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<l...@4...com>
<5c866123$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@4...com>
<5c866c28$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
<p...@4...com>
<5c867589$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
<j...@4...com>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Mon, 11 Mar 2019 23:45:37 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.3
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <j...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 190311-4, 11.03.2019), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 77
Message-ID: <5c86e525$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.238.90.199
X-Trace: 1552344357 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 507 213.238.90.199:59894
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2652071
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-03-11 o 16:06, r...@k...pl pisze:
>>>> Czasem trudno zwolnić więc MUSISZ się zatrzymać. Nie wolno Ci
>>>> przekroczyć linii zatrzymania. Nie możesz sobie wjeżdżać po milimetrze :]
>>>
>>> Jak trzeba to trzeba. Ale NIE MUSZĘ.
>>
>> Musisz się zatrzymać, jeśli jest tam pieszy. Na dodatek linia
>
> Nadal mogę przepuścić pieszego bez zatrzymywania.
> Wiele razy udawało mi się, i to zgodnie z przepisami.
> W wolnej chwili nauczę cię :D
Nie musisz, też umiem ale nie zawsze się da. Spróbuj kiedyś, jak idą
szeregiem. Tak ich długo strasz że Cię puszczą :D Jak myślisz, będzie to
wymuszenie pierwszeństwa czy wtargnięcie?
>
>> Rozpatrujemy sytuację, gdzie pieszy
>> wchodzi na przejście i sobie idzie.
>
> Widzę, że teraz próbujesz dopasować sytuację tak, aby rzeczywiście trzeba było
> się zatrzymać.
Nie, to najczęstsze przypadki.
>
>> Swoim "zbliżaniem" nie wolno Ci
>> narażać pieszego, żeby przyspieszał czy zwalniał (straszyć).
>
> A jeżeli pieszy się w ogóle boi samochodu, to mam zjechać na pobocze? ;D
Możesz wyparować. Wjechać za linię warunkowego zatrzymania Ci nie wolno
(podałem warunki).
>
>>> Czekam aż zaczniesz udowadniać, że przed znakiem "ustąp" musisz się zatrzymać
>>> :D Bo przecież jest linia warunkowa :D
>>
>> Rozmawiamy o przejściu dla pieszych. Sam próbujesz forsować tezę, że coś
>> pisałem o linii bezwarunkowej...takie tam brednie z Twojej strony :)
>
> Sytuacja jest identyczna. Tu auta na głównej, tam pieszy :)
Nie. Pisałeś wcześniej o linii bezwarunkowej :]
O ROLFLU wieczorny... no to teraz udowodnij mi, że w przypadku znaku
STOP i linii bezwarunkowego zatrzymania, czaisz się jak przyczajony
tygrys i ukryty smok, zbliżasz się do tej linii, straszysz ją i
PRZEKRACZASZ ją bez zatrzymania. Przypomina mi się taki dowcip, cytnę bo
mi się spodobał:
"Policjant zatrzymuje faceta jadącego mercedesem, ponieważ nie zatrzymał
się na znaku Stop.
- Poproszę prawo jazdy.
- Ale panie władzo, czy mógłby pan powiedzieć co ja takiego zrobiłem?
- Nie zatrzymał się pan na znaku Stop.
- Ale panie władzo, po co miałem się zatrzymywać? Nie widziałem żadnego
samochodu w odległości kilometra.
- Nic nie szkodzi, przepisy trzeba przestrzegać.
- No, ale panie władzo, gdy dojeżdżałem do znaku to zwolniłem gdzieś do
20 kilometrów na godzinę i gdy nie zobaczyłem żadnego samochodu,
pojechałem dalej.
- Zwolnił pan, ale się pan nie zatrzymał - mówił poirytowany glina.
- Czy nie ma pan co innego do roboty, tylko wlepianie mandatów za nic?
Lepiej idź pan sobie pączka zjeść!
- Udam, że nie słyszałem ostatniego komentarza. A teraz prawo jazdy
poproszę.
- No dobra, ale niech pan mi najpierw wytłumaczy, jaka jest różnica
pomiędzy zwolnieniem a zatrzymaniem. Ja nadal nie rozumiem czemu nie
wystarczy zwolnić.
- Chętnie panu wytłumaczę - glina otwiera drzwi od merca, wyciąga
kierowcę i zaczyna go lać pałą po łbie. Po pięciu minutach pyta:
- Czy chce pan żebym zwolnił, czy żebym się zatrzymał? "
--
LordBluzg(R)
<<<Pasek Grozy>>>
KOLEJNE MILIARDY TRAFIĄ DO KIESZENI POLAKÓW.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.19 00:27 Zenek Kapelinder
- 12.03.19 00:42 LordBluzg(R)
- 12.03.19 01:33 Zenek Kapelinder
- 12.03.19 08:36 LordBluzg(R)
- 12.03.19 08:50 Tom N
- 12.03.19 09:12 WS
- 12.03.19 09:39 LordBluzg(R)
- 12.03.19 09:59 WS
- 12.03.19 10:18 LordBluzg(R)
- 14.03.19 00:29 LordBluzg(R)
- 14.03.19 11:15 r...@k...pl
- 14.03.19 11:23 LordBluzg(R)
- 14.03.19 11:31 r...@k...pl
- 14.03.19 16:48 Tom N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=