-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
Date: Mon, 11 Mar 2019 10:39:24 +0100
Message-ID: <h...@4...com>
References: <q5rh3g$3nl$1@node1.news.atman.pl>
<5c8166c6$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.190309.invalid>
<5c83eeb0$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.190310.invalid>
<5c8505af$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...com>
<5c850c04$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@4...com>
<5c861a19$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: Avast (VPS 190311-0, 2019-03-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 53
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.48.3
X-Trace: 1552297333 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 501 89.64.48.3:48251
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651972
[ ukryj nagłówki ]Mon, 11 Mar 2019 09:18:59 +0100, w <5c861a19$0$492$65785112@news.neostrada.pl>,
LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):
> W dniu 2019-03-10 o 23:09, r...@k...pl pisze:
> > Sun, 10 Mar 2019 14:07:02 +0100, w <5c850c04$0$507$65785112@news.neostrada.pl>,
> > LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):
> >
> >>>> Kłamiesz. Z resztą nie interesuje mnie jaką prędkość miał pojazd.
> >>>> Zgodnie z § 47 pkt 4 miał mieć prędkość taką, aby nie narazić na
> >>>> niebezpieczeństwo pieszych znajdujących się w tych miejscach lub na nie
> >>>> wchodzących.
> >>>>
> >>>> "Kierujący pojazdem zbliżający się do miejsca oznaczonego znakiem D-6,
> >>>> D-6a albo D-6b jest obowiązany zmniejszyć prędkość tak, aby nie narazić
> >>>> na niebezpieczeństwo pieszych lub rowerzystów znajdujących się w tych
> >>>> miejscach lub na nie wchodzących lub wjeżdżających."
> >>>
> >>> To jaka jest ta prędkość? Skoro 30km/h to za dużo, to ile? 5km/h? 1km/h?
> >>>
> >> Teraz cie podłamię, nie dość że wyżej masz napisane to na dodatek musisz
> >> mieć prędkość ZEROWĄ, kiedy pieszy przechodzi przez pasy :]
> >> Nie wiedziałeś?
> >
> > Pokaż przepis, który do tego zobowiązuje.
> >
> Art 26:
[...]
Gdzie tam jest, że muszę mieć prędkość zerową?
Ano nie ma -- co sam udowodniłeś :)).
> Później zaznajom się ze znakami poprzecznymi o których widać nic nie wiesz:
> https://www.bwir.org/oznakowanie-poziome/znaki-poprz
eczne/
> a w szczególności P-14 (linia warunkowego zatrzymania).
No i właśnie doczytaj co to jest ta linia warunkowego zatrzymania, bo inaczej
nadal będziesz pisał bzdury.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.19 10:40 r...@k...pl
- 11.03.19 10:45 r...@k...pl
- 11.03.19 10:51 LordBluzg(R)
- 11.03.19 11:10 r...@k...pl
- 11.03.19 12:15 RadoslawF
- 11.03.19 12:36 r...@k...pl
- 11.03.19 12:38 r...@k...pl
- 11.03.19 14:22 LordBluzg(R)
- 11.03.19 14:32 r...@k...pl
- 11.03.19 15:09 LordBluzg(R)
- 11.03.19 15:22 r...@k...pl
- 11.03.19 15:48 LordBluzg(R)
- 11.03.19 17:54 n...@n...invalid
- 11.03.19 18:15 WS
- 11.03.19 18:38 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=