-
Data: 2019-03-11 10:39:24
Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mon, 11 Mar 2019 09:18:59 +0100, w <5c861a19$0$492$65785112@news.neostrada.pl>,
LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):
> W dniu 2019-03-10 o 23:09, r...@k...pl pisze:
> > Sun, 10 Mar 2019 14:07:02 +0100, w <5c850c04$0$507$65785112@news.neostrada.pl>,
> > LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):
> >
> >>>> Kłamiesz. Z resztą nie interesuje mnie jaką prędkość miał pojazd.
> >>>> Zgodnie z § 47 pkt 4 miał mieć prędkość taką, aby nie narazić na
> >>>> niebezpieczeństwo pieszych znajdujących się w tych miejscach lub na nie
> >>>> wchodzących.
> >>>>
> >>>> "Kierujący pojazdem zbliżający się do miejsca oznaczonego znakiem D-6,
> >>>> D-6a albo D-6b jest obowiązany zmniejszyć prędkość tak, aby nie narazić
> >>>> na niebezpieczeństwo pieszych lub rowerzystów znajdujących się w tych
> >>>> miejscach lub na nie wchodzących lub wjeżdżających."
> >>>
> >>> To jaka jest ta prędkość? Skoro 30km/h to za dużo, to ile? 5km/h? 1km/h?
> >>>
> >> Teraz cie podłamię, nie dość że wyżej masz napisane to na dodatek musisz
> >> mieć prędkość ZEROWĄ, kiedy pieszy przechodzi przez pasy :]
> >> Nie wiedziałeś?
> >
> > Pokaż przepis, który do tego zobowiązuje.
> >
> Art 26:
[...]
Gdzie tam jest, że muszę mieć prędkość zerową?
Ano nie ma -- co sam udowodniłeś :)).
> Później zaznajom się ze znakami poprzecznymi o których widać nic nie wiesz:
> https://www.bwir.org/oznakowanie-poziome/znaki-poprz
eczne/
> a w szczególności P-14 (linia warunkowego zatrzymania).
No i właśnie doczytaj co to jest ta linia warunkowego zatrzymania, bo inaczej
nadal będziesz pisał bzdury.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.19 10:40 r...@k...pl
- 11.03.19 10:45 r...@k...pl
- 11.03.19 10:51 LordBluzg(R)
- 11.03.19 11:10 r...@k...pl
- 11.03.19 12:15 RadoslawF
- 11.03.19 12:36 r...@k...pl
- 11.03.19 12:38 r...@k...pl
- 11.03.19 14:22 LordBluzg(R)
- 11.03.19 14:32 r...@k...pl
- 11.03.19 15:09 LordBluzg(R)
- 11.03.19 15:22 r...@k...pl
- 11.03.19 15:48 LordBluzg(R)
- 11.03.19 17:54 n...@n...invalid
- 11.03.19 18:15 WS
- 11.03.19 18:38 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-26 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-26 Wrocław => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-26 Wrocław => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-26 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=