eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWtargnięcie na jezdnię › Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <q5qqdu$8hn$1@news.mixmin.net>
    <5c80ee43$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@4...com>
    <5c80f3e3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5rh3g$3nl$1@node1.news.atman.pl>
    <5c8166c6$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.190309.invalid>
    <5c83eeb0$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.190310.invalid>
    <5c8505af$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@4...com>
    <5c850c04$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c852646$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5c853637$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c854178$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5c854b15$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    Date: Sun, 10 Mar 2019 22:46:31 +0100
    Message-ID: <1imfk65tbash2.1xk6gm1cne5p$.dlg@40tude.net>
    Lines: 25
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1552254391 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 474 82.143.187.50:55073
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651911
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 10 Mar 2019 14:28:29 -0700 (PDT), WS napisał(a):
    > On Sunday, March 10, 2019 at 6:36:31 PM UTC+1, LordBluzg(R) wrote:
    >> ...że kierowca nie zwolnił i jako
    >> pierwszy dokonał wykroczenia doprowadzając do sytuacji niebezpiecznej.
    >>
    >> Ewidentna wina kierowcy, co widać na filmie i na zdjęciu, CBDU :)
    >
    > Hm... kilka lat temu byla tu dyskusja na temat kto jest winny spowodowania
    kolizji/wypadku w sytuacji, gdzie wiecej niz jedna osoba zlamala PoRD i z tego, co
    pamietam wnioski byly odwrotne ;) tzn. winny nie jest pierwszy, ktory zlamal
    przepisy, ale ostatni, ktory je zlamal a mogl wypadkowi zapobiec stosujac sie do
    przepisow...
    > np. jak glowna ktos jedzie limit + 20, to nie oznacza, ze z podporzadkowanej mozna
    w niego wjechac, bo on zaczal ;), czy tez wczesniej popelnil wykrozenie. Jesli nie
    dochodza dodatkowe kwestie (typu nie dalo sie go zauwazyc), to sprawa jest prosta.

    +20/90 to moze jeszcze nie, ale potem zdarzyly sie sprawy, byc moze
    fikcyjno/przykladowe, gdzie twierdzono, ze prawidlowo z
    podporzadkowanej wyjechal, bo miejsca bylo sporo, a nie mogl
    przewidziec, ze ktos jedzie 150/50.

    +20/50 to tak ... procentowo duzo, rzeczywiscie niezbyt duzo, ale za
    to wystarczajaco aby sad stwierdzil "mimo nieustapienia pierwszenstwa
    przez pojazd B, kierowca pojazdu A moglby uniknac zderzenia, gdyby
    jechal z przepisowa predkoscia".

    A takie +20/30 ... strach sie bac :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: