  • Data: 2019-03-10 23:42:31
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię. Bo taki miał kaprys.
    Od: "Olfi" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5c858daa$0$488$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dokładnie o tym jest ten wyrok. O niby nieuzasadnionym zatrzymaniu przed
    > przejściem. I artykuł który podałem i ten wyrok dokładnie i ściśle jest
    > właśnie o tym, czyli o całkowicie _złej_ interpretacji Art 49 --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy>>>
    > DZIĘKI POLITYCE RZĄDU PIS
    > MAMY KOLEJNY REKORD WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY

    W wyroku sytuacja (na egzaminie) była całkowicie inna.
    Tam było prawdopodobieństwo, że piesi wejdą na przejście,
    czyli wtargną i egzaminowana postąpiła zgodnie z zasadą ograniczonego
    zaufania, czyli zatrzymała się.
    Debil w mercedesie nie miał takiego niebezpieczeństwa, bo piesi
    byli na chodniku po lewej stronie drogi, czyli daleko.
    Zatrzymał się bez powodu, bo taki miał kaprys.