  • 31. Data: 2017-02-18 16:04:43
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-02-18 o 13:34, Uncle Pete pisze:
    > Chłopaki, idźcie na podwórko...

    Przecież od lat to podwórko jest tu, a grupa sobie poszła. Demokracja w
    internecie ostatecznie przegrała, dajcie sobie spokój z usenetem,
    wpadnijcie czasem pogadać tam, gdzie nie ma debili. Ja już żegnam i
    pewno na zawsze, bo nie sądzę, żeby za rok ktoś tu jeszcze pisał, jak to
    jest z niecyfrową grupą foto.

    A.

  • 32. Data: 2017-02-18 16:20:12
    Od: j...@g...com

> [...]
    > wpadnijcie czasem pogadać tam, gdzie nie ma debili. Ja już żegnam i
    > pewno na zawsze, bo nie sądzę, żeby za rok ktoś tu jeszcze pisał, jak to

    Mimo wszystko dziwnie się czyta takie hmmm.. posty, podpisane "Slon".
    I niby wiadomo, że nie ten człowiek i nie ta kultura. Ale niesmak zostaje.
    :(

  • 33. Data: 2017-02-18 16:25:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-02-18 o 16:20, j...@g...com pisze:
    > Mimo wszystko dziwnie się czyta takie hmmm.. posty, podpisane "Slon".
    > I niby wiadomo, że nie ten człowiek i nie ta kultura. Ale niesmak zostaje.

    I to też stało się częścią symboliki. Gość chory psychicznie na jakąś
    odmianę nienawiści do świata bierze najbardziej nietykalne wartości i na
    nie sra. I wygrywa w tym w końcu, zostając zupełnie sam. Tak jak pewien
    mały człowiek z Żoliborza...

    A.

  • 34. Data: 2017-02-18 18:59:25
    Od: RadioErewan <a...@f...pl>

    W dniu piątek, 17 lutego 2017 03:29:44 UTC+1 użytkownik Slon napisał:
> [...]
    > Porzadnych ludzi malo tu zostalo, bo wlasnie scierwa doprowadzily do tego,
    > ze porzadni ludzie przestali tu zagladac.
    > Mozna ich policzyc na palcach jednej reki.
    > Z wiekszoscia scierwa, poradzilem sobie juz w minionych latach.
    > Obiecuje, ze dalej bede pilnowal aby gnidy pokroju jankow muzykow i weszmirskich
    > nie mialy tu spokojnego zycia.
    > Postkomusze mendy, tez nech sie pilnuja, bo bede tepil na ile bedzie to mozliwe.
    >
    > Ostatni rok 2016 byl dosc spokojny i mam nadzieje, ze w tym roku tez bedzie tu
    > podobnie.
    > Zycze zdrowia i pozdrawiam porzadnych ludzi.

    Wyciągnąłem z półki album Darka Sekuły "Wrócę kiedy skońćzą mi się filmy". Kim trzeba
    być, by pisać pod pseudonimem tak ważnej postaci z grupy, która odeszła tragicznie?

  • 35. Data: 2017-02-18 20:08:43
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-02-18 16:04, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > wpadnijcie czasem pogadać tam, gdzie nie ma debili. Ja już żegnam i
    > pewno na zawsze, bo nie sądzę, żeby za rok ktoś tu jeszcze pisał, jak to

    No to żegnaj na zawsze. Na Fejsie z dobrodziejstwem inwentarza dostaje
    się tyle gówna, znacznie bardziej dokuczliwego od tego wariata, więc
    dziękuję. Jak to komuś nie przeszkadza, to jego sprawa.

    Piotr

  • 36. Data: 2017-02-18 20:20:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-02-18 o 20:08, Uncle Pete pisze:
    > No to żegnaj na zawsze. Na Fejsie z dobrodziejstwem inwentarza dostaje
    > się tyle gówna, znacznie bardziej dokuczliwego od tego wariata, więc
    > dziękuję. Jak to komuś nie przeszkadza, to jego sprawa.

    Jakiego gówna? Chyba mówimy o dwóch różnych fejsach :)

    --
    pozdrawia Adam
    http://przypadkiadama.com/

  • 37. Data: 2017-02-19 09:38:46
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, February 18, 2017 at 10:04:57 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Przecież od lat to podwórko jest tu, a grupa sobie poszła. Demokracja w
    > internecie ostatecznie przegrała, dajcie sobie spokój z usenetem,
    > wpadnijcie czasem pogadać tam, gdzie nie ma debili.

    Debil janko nie rozpoznaje, ze jest debilem i ciagle sie pograza.
    Zauwaz kretynie, ze z grupy poszli debile twojego pokroju.
    Mieli jednak na tyle swiadomosci, zeby nie wracac tu i samemu
    dalej sie osmieszac.
    Tylko ty jedyny jestes na tyle debilem, ze jeszcze tego nie zrozumiales.
    Twoj uposledzony umysl, nie pozwala ci tego zrozumiec.

    > Ja już żegnam i
    > pewno na zawsze, bo nie sądzę, żeby za rok ktoś tu jeszcze pisał, jak to
    > jest z niecyfrową grupą foto.
    >
    > A.

    Janko muzykant i jego debilna logika objawiona ponownie.
    Kretyn umyslowy, chuba jeszcze nie wie, ze fotografia nie cyfrowa juz
    prawie nie istnieje wsrod pospolstwa.
    Ktoz wiec mailby pisac na tamtej grupie?
    To wlasnie grupa fotografii cyfrowej przygarnela wszystkich debili,
    ktorym fotografia cyfrowa umozliwila zaistnienie w swiecie fotografii.
    Kiedy kretynom wyjasnialem, ze tak sie stanie, to obszczekiwali mnie jak
    wsciekle kundle.
    Idz debilu i wstydu sobie oszczedz.
    Od dawna ci to radzilem, jako zyczliwy ci czlowiek.
    Zabierz tez stad swoje "fejkowe" konta hehehehe.
    Wiem wiem, nie jest to realne ale "tfuj" wybor.
    W sumie to dobrze, ze "calkiem przypadkowo tu wpadles po ponad roku nieobecnosci"
    hehehe
    Kolejny raz sie osmieszylen, zaplules, na koniec wyplakales, obsrales
    i tylko smrod po tobie zostanie.

    Zdrowia zycze - umyslowego.
    "tfuj" przyjaciel
    Slon

  • 38. Data: 2017-02-19 09:50:32
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, February 18, 2017 at 10:20:15 AM UTC-5, j...@g...com wrote:

    > Mimo wszystko dziwnie się czyta takie hmmm.. posty, podpisane "Slon".
    > I niby wiadomo, że nie ten człowiek i nie ta kultura. Ale niesmak zostaje.
    > :(

    Ja dotrzymuje slowa i spelniam swoje zobowiazania.
    Oczyscilem grupe z mend ktore uwazaly, ze nie dam im rady.
    Nie jeden raz juz wypalkiwali sie tutaj, musieli sie stad wyniesc wlasnie z mojego
    powodu.
    Tak wlasnie mialo byc.
    Debili tu nie potrzeba.
    Niech kisza sie na grupach moderowanych, czyli GMO (genetycznie modyfikowanych).
    To wlasnie takie grupy dadza im szczescie obciagania sobie wzajemnie lasek.

    Niech siedza na fejsiku, ktory sami jebali, ze tam to tylko wiocha i bydlo.
    Przeniesli sie wiec we wlasciwe dla nich miejsce i jako bydlo,
    niech juz tu nie wracaja.
    Jak choc troche zmadrzeja, to pozwole im tu wrocic na spokojne wypowiadanie sie.
    Jednak moge sie spodziewac, ze ich chore i ograniczone umysly,
    nie pozwola im zrozumiec tego, co sami tu spier#&lili.

    Slon

  • 39. Data: 2017-02-19 10:01:57
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, February 18, 2017 at 10:25:25 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > odmianę nienawiści do świata bierze najbardziej nietykalne wartości i na
    > nie sra. I wygrywa w tym w końcu, zostając zupełnie sam. Tak jak pewien

    Na taka wartosc jak janko muzykant, to nalezy srac jak najwydajniej.
    Przeciez wiedzialem, ze wygram, bo mialem do czynienia z debilami twojego pokroju.
    Nikt nie byl w stanie - lacznie ze mna - osrac cie tak, jak sam sie osrales.
    Dodatkowo jakos dziwnie wplatasz swoje fobie na temat jakiegos malego czlowieczka z
    Zoliborza.
    Jaki to mialo cel?
    Czyzby przy tej okazji ze sie osrales, chciales tez osrac kogos z Zoliborza?
    Wez sie wioskowy glupku w garsc, przestan juz sie wyplakiwac, zmien pampersa
    i idz w spokoju do swojej genetycznie modyfikowanej grupy.
    Tam bedziez brylowal wsrod sobie podobnych.
    Po powrocie, poobciagaj kolegom lase i bedziesz sie cieszyl ich poparciem.
    Posluchaj dobrych moich rad - wyjdzie ci to na zdrowie.
    "tfuj" przyjaciel
    Slon

  • 40. Data: 2017-02-19 10:05:27
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, February 18, 2017 at 2:08:28 PM UTC-5, Uncle Pete wrote:

> [...]
    > się tyle gówna, znacznie bardziej dokuczliwego od tego wariata, więc
    > dziękuję. Jak to komuś nie przeszkadza, to jego sprawa.

    Popieram to co napisales i dolaczam sie do pozegnania.
    Niech gowno idzie do gowna, tam jego miejsce.
    A co do "wariata", to zostal stworzony na ich zyczenie.
    Kto nie jest umyslowo ograniczony i ma dobra pamiec,
    to powinien sobie przypomniec jak to bylo.

    Pozdrawiam
    Slon