    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Sun, 19 Feb 2017 00:50:32 -0800 (PST)
    Subject: Re: Wszystkie scierwa won!
    From: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, February 18, 2017 at 10:20:15 AM UTC-5, j...@g...com wrote:

    > Mimo wszystko dziwnie się czyta takie hmmm.. posty, podpisane "Slon".
    > I niby wiadomo, że nie ten człowiek i nie ta kultura. Ale niesmak zostaje.
    > :(

    Ja dotrzymuje slowa i spelniam swoje zobowiazania.
    Oczyscilem grupe z mend ktore uwazaly, ze nie dam im rady.
    Nie jeden raz juz wypalkiwali sie tutaj, musieli sie stad wyniesc wlasnie z mojego
    powodu.
    Tak wlasnie mialo byc.
    Debili tu nie potrzeba.
    Niech kisza sie na grupach moderowanych, czyli GMO (genetycznie modyfikowanych).
    To wlasnie takie grupy dadza im szczescie obciagania sobie wzajemnie lasek.

    Niech siedza na fejsiku, ktory sami jebali, ze tam to tylko wiocha i bydlo.
    Przeniesli sie wiec we wlasciwe dla nich miejsce i jako bydlo,
    niech juz tu nie wracaja.
    Jak choc troche zmadrzeja, to pozwole im tu wrocic na spokojne wypowiadanie sie.
    Jednak moge sie spodziewac, ze ich chore i ograniczone umysly,
    nie pozwola im zrozumiec tego, co sami tu spier#&lili.

    Slon