    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Sun, 19 Feb 2017 00:38:46 -0800 (PST)
    Subject: Re: Wszystkie scierwa won!
    From: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, February 18, 2017 at 10:04:57 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Przecież od lat to podwórko jest tu, a grupa sobie poszła. Demokracja w
    > internecie ostatecznie przegrała, dajcie sobie spokój z usenetem,
    > wpadnijcie czasem pogadać tam, gdzie nie ma debili.

    Debil janko nie rozpoznaje, ze jest debilem i ciagle sie pograza.
    Zauwaz kretynie, ze z grupy poszli debile twojego pokroju.
    Mieli jednak na tyle swiadomosci, zeby nie wracac tu i samemu
    dalej sie osmieszac.
    Tylko ty jedyny jestes na tyle debilem, ze jeszcze tego nie zrozumiales.
    Twoj uposledzony umysl, nie pozwala ci tego zrozumiec.

    > Ja już żegnam i
    > pewno na zawsze, bo nie sądzę, żeby za rok ktoś tu jeszcze pisał, jak to
    > jest z niecyfrową grupą foto.
    >
    > A.

    Janko muzykant i jego debilna logika objawiona ponownie.
    Kretyn umyslowy, chuba jeszcze nie wie, ze fotografia nie cyfrowa juz
    prawie nie istnieje wsrod pospolstwa.
    Ktoz wiec mailby pisac na tamtej grupie?
    To wlasnie grupa fotografii cyfrowej przygarnela wszystkich debili,
    ktorym fotografia cyfrowa umozliwila zaistnienie w swiecie fotografii.
    Kiedy kretynom wyjasnialem, ze tak sie stanie, to obszczekiwali mnie jak
    wsciekle kundle.
    Idz debilu i wstydu sobie oszczedz.
    Od dawna ci to radzilem, jako zyczliwy ci czlowiek.
    Zabierz tez stad swoje "fejkowe" konta hehehehe.
    Wiem wiem, nie jest to realne ale "tfuj" wybor.
    W sumie to dobrze, ze "calkiem przypadkowo tu wpadles po ponad roku nieobecnosci"
    hehehe
    Kolejny raz sie osmieszylen, zaplules, na koniec wyplakales, obsrales
    i tylko smrod po tobie zostanie.

    Zdrowia zycze - umyslowego.
    "tfuj" przyjaciel
    Slon