  • Data: 2011-04-26 17:55:43
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Tomasz Pyra

    > A tymczasem masz jednorazowy pomiar, w którym rozrzut szacunków masz
    > taki że sam nie wiesz czy to było 30, 50 czy 80km/h różnicy.

    Bo to nie ma znaczenia, ważne, że było to dużo i dużo więcej niż się
    spodziewałem. Nie mam możliwości zrobienia precyzyjnych pomiarów, gdybyś
    miał jakiś pomysł jak to wykonać (i przede wszystkim gdzie) to chętnie
    użyczę auto z kierowcą. ;-)

    > Przyznasz że niepewność w zakresie 30-80km/h jeżeli chodzi o prędkość
    > samochodu, to wartości tak wielkie, że spokojnie można uznać je za
    > niewiarygodne.

    Tak, ale w kontekście stwierdzenia "różnica jest bardzo duża" nie ma to
    wielkiego znaczenia. 30 km/h to też bardzo dużo. Bo to były dwa dupowozy,
    nie porównywałem Tico z Ferrari.