  • Data: 2010-07-15 08:39:46
    Temat: Re: Wspolczucia kotleciarzom filmowym
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Naleśniki ze względu na ograniczenia wymiarowe mają zwykle budowę
    > posttessarowską, a tam rzeczą naturalną były kłopoty z rogami na małych
    > przysłonach. Przyzwyczailiśmy się do stałek ''gaussowskich'', gdzie przy
    > 2,8 była już żyleta, ale zapominamy że i było z czego domykać do tych
    > 2,8, i że niby to stałka, a jednak swój wymiar posiada...

    Z ciekawości: piszecie chłopcy o 20/1.7 czy 17/2.8, bo osobiście dwudziestka
    poraża a i przymykać powyżej f/3.5 nie warto.

    > W ogóle naleśniki to duży mit, to się kupuje dla wymiarów, a nie dla
    > jakości.

    Dokładnie ja tak myślę, ale w przypadku 20/1.7 bardzo miło się rozczarowałem. Z
    niecierpliwością czekam na 14/2.5

    Powracając do tematu: kolega kamerun delikatnie zwiesił kipę po tym jak mu
    powiedziałem gdzie są teraz jego "incze" ;)
    Jednak sprzęt pro nawet starej klasy (avx100?) nie będzie miał ficzera zwanego
    przez ciebie zmianą planu ;), o minimalnych (ztcp 8) luxach nie wspominając...
    Poza tym to wciąż Stefan - 24mbps w AVCHD toż to gorzej niż mój GF13 w mjpg :)

    Czyli pro tym Kadilakiem daleko zajedzie, wujek Marek po trzech szybkich już w
    kościele może mieć problem.
    Poza tym by zobaczyć wysyp dyszli na zabawach nie wystarczy delikatna reklama "w
    stylu Sony" - wciąż potrzeba magicznego progu a ten od lat jest na tym samym
    poziomie: $1000

    pozdrawiam,
    gietrzy