-
21. Data: 2011-12-22 00:48:17
Temat: Re: Wskażnik LED: 6 i 12V
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 21 Dec 2011 15:05:56 +0100, Adam napisał(a):
> Tu jeszcze wchodzi kwestia typu silnika i układu paliwowego. Świece są
> potrzebne przy układach z komorą wstępną. Stosuje się świece "wolne".
> One żarzą się jeszcze kilka sekund po odłączeniu zasilania.
>
>> Spotkałem się z takim twierdzeniem, że ludzie 'kręcą' dopiero jak tam
>> jakiś przekaźnik tyknie w starszych autach. Nie jestem pewien tak jak
>> mówię, czy to jest optymalne.
>
> Ma to sens jedynie przy "wolnych" świecach. "Szybkie" szybko się grzeją,
> szybko stygną (mała pojemność cieplna, inne materiały).
Ja tam nie wiem jakie mam swiece, ale dopiero w pare ladnych sekund po
zgasnieciu kontrolki cos robi pyk i napiecie na aku wzrasta..
J.
-
22. Data: 2011-12-26 14:23:10
Temat: Re: Wskażnik LED: 6 i 12V
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
Jak ma być prosto to może woltomierz za kilka zł?
Robert