  • 1. Data: 2011-12-19 22:38:31
    Temat: bramka sms bez captcha
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Ma ktoś sposób na wysłanie sms z automatu? Generalnie chodzi o wysłanie
    raz na ruski miesiąc powiadomienia z serwera - może być nawet płatna
    bramka, byle dało się ją wcześniej nabić i odpalić potem ze skryptu php
    czy basha. Idealna byłaby darmowa bramka bez captcha albo taka, w której
    weryfikację można przeprowadzić wcześniej i np, dostać jakiś kod, który
    potem wpisze maszyna.

    Mirek.

  • 2. Data: 2011-12-19 23:12:12
    Temat: Re: bramka sms bez captcha
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

> [...]
    > czy basha. Idealna byłaby darmowa bramka bez captcha albo taka, w której
    > weryfikację można przeprowadzić wcześniej i np, dostać jakiś kod, który

    Tak to mają wszelkie Betamaksy (teraz to się chyba DellMont nazywa),
    na przykład voipdiscount.com czy inny smsdiscount.com. Konto ładowane
    po 10 euro (plus VAT), SMS po kilka centów. Po założeniu konta kilka
    wiadomości można wysłać za darmo, przed zapłaceniem. Można ustawić
    callerid swojego telefonu. Generalnie działa, choć akurat SMS-y rzadko
    wysyłam.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2011-12-19 23:24:47
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy basha. Idealna byłaby darmowa bramka bez captcha albo taka, w której
    > weryfikację można przeprowadzić wcześniej i np, dostać jakiś kod, który

    Stary telefon + karta pre-paid + kabelek serial + perl:
    http://search.cpan.org/~cosimo/Device-Gsm-1.58/lib/D
    evice/Gsm/Sms.pm
    Zalety: działa nawet jak łączność z internetem padnie.

    MaW

  • 4. Data: 2011-12-19 23:38:42
    Od: IDKrzych <_...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy basha. Idealna byłaby darmowa bramka bez captcha albo taka, w której
    > weryfikację można przeprowadzić wcześniej i np, dostać jakiś kod, który

    może takie coś z oferty hostingu podpasuje?
    http://www.ovh.pl/sms/pakiet_sms.xml?step=tech

    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 5. Data: 2011-12-20 13:19:05
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 19 Dec 2011 23:38:31 +0100, Mirek <i...@z...adres>
    wrote:

> [...]
    >czy basha. Idealna byłaby darmowa bramka bez captcha albo taka, w której
    >weryfikację można przeprowadzić wcześniej i np, dostać jakiś kod, który

    kiedys Plus GSM mial mozliwosc wyslania sms (a dokladnie wiadomosc
    email na komorke (w PLUS oczywiscie)

    <numer w plus>@text.plusgsm.pl

    Jezeli to ma byc powiadomienie do admin, to chyba to by wystarczylo.
    Kupic simplusa, sami swoi..... - i potestowac

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-12-20 17:16:41
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 20.12.2011 00:24, MaW wrote:

    > Stary telefon + karta pre-paid + kabelek serial + perl:

    Też można. Z tym, że serwer nie dość że nie wiadomo gdzie, to jeszcze na
    maszynie wirtualnej ;)

    Mirek.

  • 7. Data: 2011-12-20 18:16:08
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-19 23:38, Mirek pisze:
> [...]
    > czy basha. Idealna byłaby darmowa bramka bez captcha albo taka, w której
    > weryfikację można przeprowadzić wcześniej i np, dostać jakiś kod, który

    Ja mam na orange konto Multi Box gdzie jest darmowe powiadomienie na
    smsa o mailu. Idzie tylko temat maila ale to ze 140 znaków. Mi
    wystarczało do otrzymywania alertów z serwera.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2011-12-20 18:38:44
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 20.12.2011 19:16, Mario wrote:

    > Ja mam na orange konto Multi Box gdzie jest darmowe powiadomienie na
    > smsa o mailu. Idzie tylko temat maila ale to ze 140 znaków.

    W zupełności wystarczy. To dobry trop, bo ZTCW zainteresowana osoba ma
    właśnie telefon z Orange. Z wysłaniem maila z serwera nie powinno być
    problemów.

    Mirek.

  • 9. Data: 2011-12-21 18:50:19
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    do multibox jest skrypt w perlu, do znalezienia na sieci, dziala bdb za
    wyjatkiem braku sensownej obslugi bledow tj jak czasami wywali "nie udane
    logowanie" to nie ponowi proby sam - trzeba by sobie to oskryptowac samemu
    wyzej lub w samym perlu pogrzebac.

  • 10. Data: 2012-01-16 08:05:11
    Od: a...@g...pl

    http://www.serwersms.pl