    From: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wrocław - parking strzeżony przy stadionie
    Date: Fri, 09 Sep 2011 23:51:50 +0200

    W dniu 2011-09-09 20:11, J.F. pisze:

    > A z przystanku na Lotniczej do wejscia na nasz stadion jest ile ?

    Nie wiem, ale sprawdzę 1.10 przy okazji Monster Jam, a auto zostawię
    w domu. :-)

    > Ale czy przy niej jest gdzie zaparkowac ? :-)
    > Bo jesli dobrze widze to maja az jedna linie i trzeba jakos dojechac do
    > przystanku :-)

    A to inna sprawa, tam poza centrum nie mają na ogół nawet chodników,
    wszystkie wielkie miasta powstawały w czasach, kiedy za banknot
    dwudziestodolarowy tankowało się do pełna i dostawało sporo reszty.

    > A przy 5 kursach na godzine to przewiezie 2tys osob, a gdzie pozostale
    > 69/128 tys ? Konno ? :-)

    Jeszcze mają tam autobusy, taksówki, są parkingi rowerowe...

    http://abclocal.go.com/ktrk/story?section=news/sport
    s&id=8052202

    "METRO is adding at least 40 additional buses and more volunteers to
    deal with the throngs of NCAA fans headed to Reliant Stadium tonight for
    the Final Four basketball championship game. "

    T.