  • 191. Data: 2011-08-22 00:18:39
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-21, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Przede wszystkim sobie nawzajem to robicie. _Większość_ osobówek jest
    > w stanie rozpędzić się do rozsądnej prędkości na rozbiegówce a właśnie
    > załadowane TIRy nie są w stanie tego zrobić. Ileż się na A4 na CB
    > nasłuchałem tych wzajemnych oskarżeń - jak to jeden na rozbiegówce się
    > nie rozpędził (bo nie miał czym) a drugi na lewy pas nie zjechał (bo
    > nie miał jak).

    u tira to normalne, ze rozbiegowka zwykle nie starczy. Jak nie ma dokad
    zjechac to albo wlaczajacy sie wlacza za jadacym albo jadacy
    przyhamowuje. Przynajmniej tak to zwykle dziala. A Natomiast osobowki
    czesto osiagaja 70 na poczatku rozbiegowki i sie tak toczą mimo, ze
    moglyby wiecej.

    --
    WildS

  • 192. Data: 2011-08-22 00:22:50
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-21, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:
    > Wymuszanie przez TIR-y pierwszeństwa na skrZyżowaniach - plaga.

    tu to juz za przeproszeniem pierdolisz.

    > Tak czy inaczej wszystko powyższe jakos nie uprawnia TIR-manów do
    > zajeżdżania drogi.
    tak jak widze duzo wyprzedzeń na trasie, tak prawie wszystkie to nie
    wymuszenia. Osobowki sztucznie robia to tak, ze wyglada na wymuszenie bo
    zamiast zdjac noge z gazu to zapierdalaja do samego konca mimo, ze tir
    dawno juz rozpoczal manewr i potem daja po hamulcach. A potem narzekaja,
    ze długo za tirem sie ciagna. Jakby płynniej jechały to by mniej
    problemów miały.

    --
    WildS

  • 193. Data: 2011-08-22 01:24:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 00:15:31 +0200 (CEST), WildS napisał(a):

    > to duze kary przy kontroli. Kontrola kontroluje ostatnie 28 dni.

    Ale za co ta kara ? Za to ze odpoczynek byl za dlugi ??

    Bo mowie o sytuacji gdy po 9h jazdy z 45m przerwa kierowca nie rusza przez
    np 16h - i nagle sie okazuje ze zmiana robocza trwa 26h, a to za dlugo ?

    Ale to tirmani zajezdzaja droge :-)

    J.

  • 194. Data: 2011-08-22 12:03:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-21 22:34, J.F. pisze:

    > Ale kamera nie ma homologacji :-P

    Kamera nie radar. Mieć nie musi.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 195. Data: 2011-08-22 12:44:26
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 11:44:12 +0200, jerzu napisał(a):
    > Jak się boisz, to prawo jazdy oddaj.
    To chyba Ty powinieneś oddać jeśli niczego na drodze się nie boisz.
    Kamikadze nam nie potrzeba, bo mogą komuś krzywdę zrobić.

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 196. Data: 2011-08-22 12:46:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Właśnie dlatego że wyprzedzanie trwa sekundy a nie minuty, to dystans
    >który muszę sprawdzać jest o rząd wielkości niższy.
    >Nie zwykłem wyprzedzać nikogo z różnicą prędkości 1-3 km/h.

    Na pewno kiedys trafiasz na takiego co jedzie 5km/h wolniej niz ty :-)
    Albo po nim jest nastepny, a potem pare tirow :-)

    >Ciężko wymagać żeby ktoś patrzył dalej, choć oczywiście byłoby
    >wskazane.

    A co ma do rzeczy przy twoim sposobie myslenia ? tamuje droge,
    powinien sie wczesniej upewnic :-)

    A zakret na naszych autostradach zdaje sie co 2 km obowiazkowy, wiec
    jak jedziesz 150, to taki tirman i tak ci moze przeszkadzac, mimo ze
    sumiennie sprawdza po horyzont :-)

    J.

  • 197. Data: 2011-08-22 12:53:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Na pewno kiedys trafiasz na takiego co jedzie 5km/h wolniej niz ty :-)
    > Albo po nim jest nastepny, a potem pare tirow :-)

    No i?
    Jak będę miał pod 200 na liczniku to szansa, że komuś z tyłu przeszkodzę
    jest znikoma.
    A w innym przypadku mam gaz do naciśnięcia, nie muszę się bawić w
    bezmózgiego tirowca i wyścig żółwi.

    > A co ma do rzeczy przy twoim sposobie myslenia ? tamuje droge,

    j.w.

    > A zakret na naszych autostradach zdaje sie co 2 km obowiazkowy, wiec jak
    > jedziesz 150, to taki tirman i tak ci moze przeszkadzac, mimo ze sumiennie
    > sprawdza po horyzont :-)

    Zazwyczaj przeszkadzają mi tacy, których lusterko w ogóle nie interesuje.

  • 198. Data: 2011-08-22 12:59:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WildS" napisał w wiadomości grup
    >Zresztą ja nie rozumiem polskich kierowcow. Wyprzedzac tirem w
    >zasadzie
    >da sie w polsce tylko na drogach dwupasmowych. Gdzie indziej ten
    >przywilej jest dostepny tylko dla osobowkek.

    Oj, tam, ze ty nie umiesz, nie znaczy ze wszyscy nie umieja :-P
    http://www.youtube.com/watch?v=aQHY5kAuthg

    >To co wam jeszcze nie
    >pasuje? Za autostrade płacę, nawet za dla was bezplatne odcinki, za
    >drogi krajowe tez place a chcecie, zebym wam we wszystkim robił
    >dobrze.

    No wiesz - nie pasuje nam ze jedziemy 90 zamiast 1...40 :-)

    Ale wiekszosci nawet nie o to chodzi, tylko ze to wyprzedzanie odbywa
    sie z zajechaniem drogi.
    Jedziesz sobie 140, a jak juz jestes blisko to tirman postanawia
    wyprzedzic. Lusterka ukradli czy co ?

    J.

  • 199. Data: 2011-08-22 13:00:10
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 11:37:59 +0200, jerzu napisał(a):
    > Żebyś się kiedyś nie zdziwił jak wylądujesz po takiej akcji w rowie. I
    > tirman będzie miał pięciu świadków na to, że mu zajechałeś drogę.
    Policja ma metody na takich świadków.

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 200. Data: 2011-08-22 13:01:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Sunday, August 21, 2011, 11:44:12 AM, you wrote:

    > Ja bym powiedział "często". Ale ja się nie znam, za mało jeżdzę.

    Tobie osobówki zajeżdżają, bo jeździsz ze zbliżonymi do osobówek
    prędkościami. Matołów za kierownicą jest mnóstwo i niewiele można na
    to poradzić. Różnica jest taka, że jak osobówka Tobie zajedzie, to
    różnica mas jest na tyle nieduża, że nawet w razie kolizji Tobie i
    przeciwnikowi się stanie niewiele.

    W przypadku rozsmarowywania przez TIRa o barierkę już takiego luksusu
    nie masz. TIRman, jeśli dobrze upalony, może nawet nie zauważyć, że
    właśnie zamordował...

    > Jak się boisz, to prawo jazdy oddaj.

    Po bandzie... Trzeba sie ich bać i mieć na nich baczenie - dla
    własnego bezpieczeństwa. Mam wrażenie, że rutyna zaczyna Cię gubić :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl