  • 201. Data: 2011-08-22 13:06:01
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Monday, August 22, 2011, 12:59:26 PM, you wrote:

    > Oj, tam, ze ty nie umiesz, nie znaczy ze wszyscy nie umieja :-P
    > http://www.youtube.com/watch?v=aQHY5kAuthg

    Nie wiem, kto tu większy wariat...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 202. Data: 2011-08-22 14:46:49
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Na pewno kiedys trafiasz na takiego co jedzie 5km/h wolniej niz ty :-)

    I co mu przeszkodzi w dodaniu gazu przy wyprzedzaniu? No chyba ze jedzie
    maluchem, ale wtedy sie juz po prostu nie wyprzedza, albo czeka na
    wystarczajaco dluga luke.

    > A zakret na naszych autostradach zdaje sie co 2 km obowiazkowy, wiec jak
    > jedziesz 150, to taki tirman i tak ci moze przeszkadzac, mimo ze sumiennie
    > sprawdza po horyzont :-)

    Dobrze, ze na "mojej" trasie na dzialce nie ma takiego ograniczenia :-P
    A 2km to wystarczajaca odleglosc.

    --
    Axel

  • 203. Data: 2011-08-22 15:04:15
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "jerzu" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja bym powiedział "często". Ale ja się nie znam, za mało jeżdzę.
    > Jak się boisz, to prawo jazdy oddaj.

    Ja tam sie wszystkich na drodze boje i wole miec ich daleko z tylu, albo
    daleko z przodu. Zwlaszcza po paru numerach, ktore mi wywinieto - np. Tir
    zawracajacy na gierkowce 100m przede mna z prawego pasa, albo ostatnio
    babsko, ktore otworzylo drzwi, w momencie jak ja omijalem na wiejskiej,
    piaszczystej drodze (samochod raz na pol godziny tam jezdzi).

    --
    Axel

  • 204. Data: 2011-08-22 15:40:09
    Temat: Re: Wroc?aw, ?l??na - kolejna ofiara ?lepego TIRmana?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-08-2011 15:04, Axel pisze:

    > Ja tam sie wszystkich na drodze boje i wole miec ich daleko z tylu, albo
    > daleko z przodu. Zwlaszcza po paru numerach, ktore mi wywinieto - np. Tir

    Kiedyś mój ojciec mawiał, że im dłużej jeździ tym bardziej się boi.
    Wtedy zupełnie nie kumałem o co mu chodzi (co ty tam ojciec pierniczysz
    stary jesteś i tyle ;)). Teraz jak już pojeździłem i napatrzyłem się,
    zacząłem go rozumieć doskonale.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 205. Data: 2011-08-22 16:10:01
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-08-21, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale za co ta kara ? Za to ze odpoczynek byl za dlugi ??
    >
    > Bo mowie o sytuacji gdy po 9h jazdy z 45m przerwa kierowca nie rusza przez
    > np 16h - i nagle sie okazuje ze zmiana robocza trwa 26h, a to za dlugo ?

    W takim przypadku jest OK. Ale gdybys pojechal 9h, z przerwami
    na przerwy, zaladunki itd. i zajeloby to lacznie np. 16 godzin to mimo,
    ze potem bys zrobil nawet powiedzmy 16h przerwe to liczyłaby sie ona
    jako 24-16 = 8 godzin czyli za krótko -> kara. Taki jest mniej wiecej
    sens tych 24h. INnymi słowy, w 24 okresie od rozpoczęcia pracy musisz
    zmieścić co najmniej 9h pauzę.

    Wcale bo nie :P

    --
    WildS

  • 206. Data: 2011-08-22 16:56:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Aug 2011 13:01:48 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Tobie osobówki zajeżdżają, bo jeździsz ze zbliżonymi do osobówek
    >prędkościami.

    Dziwny sposób rozumowania. Ja jeżdżę z prędkościami zbliżonymi do
    osobówek, to mi osobówki zajeżdżają. Ale osobówkom, które jeżdżą z
    prędkością zbliżoną do mojej, drogę zajeżdżają ciężarówki. Nie widzisz
    w tym pewnej sprzeczności?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 207. Data: 2011-08-22 16:57:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Aug 2011 12:44:26 +0200, Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>
    wrote:

    >To chyba Ty powinieneś oddać jeśli niczego na drodze się nie boisz.

    Ja nie mam czego oddawać, bez prawka jeżdżę.

    >Kamikadze nam nie potrzeba, bo mogą komuś krzywdę zrobić.

    Jakoś jeszcze nikt nie ucierpiał z mojego powodu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 208. Data: 2011-08-22 17:10:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WildS

    > Juz ci pisali tępaku (...) twoja książeca dupa (...)

    I to by było na tyle, z chamem dyskusji nie będę prowadził. Szczególnie,
    że nie ma o czym, bo wszystko jest w PoRD, którego nie znasz -- więc
    poznaj.

  • 209. Data: 2011-08-22 17:29:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Monday, August 22, 2011, 4:56:18 PM, you wrote:

> [...]
    > osobówek, to mi osobówki zajeżdżają. Ale osobówkom, które jeżdżą z
    > prędkością zbliżoną do mojej, drogę zajeżdżają ciężarówki. Nie widzisz

    Oczywiście, że nie - ciężarówki jeżdżą wolniej od osobówek. Nie uznaję
    twierdzenia, jakoby powszechnym problemem było zajeżdżanie drogi TIRom
    przez osobówki i tyle. Coś, co się oddala nie może zajechać drogi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 210. Data: 2011-08-22 18:06:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin WildS

    > Bardzo inteligentie, zwlaszcza fair dla osobowek, ktore jada prawym
    > pasem. No nic, kolejny król polskich dróg z ciebie, gratzy.

    Jak tirowiec kilka razy chcą chamsko zyskać kilka minut zaraz potem je
    straci, to za kolejnym zastanowi się, czy zachowywać się po chamsku.
    Chodzi o wyrobienie odruchu psa Pawłowa.