-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx01
.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 16 Aug 2011 18:26:00 +0200
From: s2p <s...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
Thunderbird/5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
Subject: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
References: <4e4a7caa$1@news.home.net.pl>
In-Reply-To: <4e4a7caa$1@news.home.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 110816-0, 2011-08-16), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 43
Message-ID: <4e4a9a45$0$3509$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.3.209
X-Trace: 1313512005 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 3509 83.27.3.209:14240
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2392351 pl.regionalne.wroclaw:631379
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-16 16:20, Papkin pisze:
> http://img189.imageshack.us/img189/1580/zagadkadm.jp
g
>
> Wrocław, koniec Ślężnej, kierunek do centrum. Jakieś 200m wcześniej jest
> wiadukt kolejowy, niski, łukow także TIR pcha się środkiem wiaduktu a
> zaraz po jego pokonaniu odbijają na takim łuku na prawy pas. Urywaja
> przy tym maluczkim lusterka, zderzaki, przerysowują bok, wywracają do
> góry nogami lub zsyłają na latarnie. Tak było i w tym przypadku.
>
> Na przestrzeni lat widziałem już tam kilka (a ile nie widziałem...)
> wypadków w tym miejscu. A mysli człowiek że TIR ma takie duże lusterka
> że osobówke zobaczy.
>
> Co to za auto wkomponowało się w latarnię (jakaś cytryna?)?
>
> Co do losów kierowcy - nie mam pojęcia.
>
> Także uwaga na to miejsce. Czekamy na otwarcie AOW.
Myślę że wyjechał mu tramwaj, lub dzentelmen jaki zatrzymał się i
mrygnął do tramwaju żeby jechał, tramwaj ruszył a z oddali nadleciał
samochód który widzimy na zdjęciu na słupie.Samochód przed uderzeniem
jechał 70km/h, kierowca się zagapił, gdy się ocknął wcisnął hebel i
próbował kontrować na prawo lub bez hamowania kontrował. Tak było?
Tramwaj w tym miejscu powinien mieć światła synchronizowane z tymi za
wiaduktem i broń boże nie wolno go tam puszczać!
Mistrz kierownicy ten kto prowadził ten wóz albo miał pilnego anioła
stróża.Uderzył centralnie w najmocniejsze miejsce, skręcane śrubami więc
siła uderzenia miała się gdzie rozproszyć, gdyby uderzył którymś kantem
lub obróciło by go i uderzył bokiem w środku była by marmolada.
Myślę że przyładował przy prędkości pomiędzy 40km/h a 50km/h
Co do pętli indukcyjnej, powinien być wyraźny znak, najlepiej z
mrugającym przy przekraczaniu prędkości -> zwolnij a tak skąd kto ma
wiedzieć że tam takie super urządzenie jest?!
Następne wpisy z tego wątku
- 16.08.11 19:15 Rafał \"SP\" Gil
- 16.08.11 19:24 grzeda
- 16.08.11 19:25 grzeda
- 16.08.11 19:44 Bydlę
- 16.08.11 21:37 Krzysztof 45
- 16.08.11 21:42 to
- 16.08.11 22:10 Krzysztof 45
- 16.08.11 22:40 Adam Płaszczyca
- 16.08.11 23:03 Cavallino
- 16.08.11 23:05 to
- 16.08.11 23:06 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 16.08.11 23:13 Krzysztof 45
- 16.08.11 23:15 Krzysztof 45
- 16.08.11 23:16 DoQ
- 16.08.11 23:22 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A