  • 21. Data: 2016-09-09 08:53:32
    Temat: Re: Wreszcie
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 9 Sep 2016 06:12:55 +0200
    ddddddddd <d...@f...pl> wrote:

    > IMO zmieniają wcześniej, bo się boją że ich nikt nie wpuści. Jak będą
    > wiedzieli że ktoś wpuści to mogą zacząć dojeżdżać do końca

    Dokładnie to samo miałem napisać ;)
    Osobiście jadę wolnym pasem najdalej jak sie da, ale w tym czasie właśnie szukam
    dziury w którą mogę się wcisnąc, aby potem nie stać jak kołek na końcu i czekać na
    zmiłowanie.

    Obecne znaki "zalecanego sposobu jazdy na zamek" są niestety dla sporej ilości
    kierowców niewidzialne.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 22. Data: 2016-09-09 09:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > ludziom nie.

    :)

  • 23. Data: 2016-09-09 09:04:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    ddddddddd wrote:

    > IMO zmieniają wcześniej, bo się boją że ich nikt nie wpuści. Jak będą
    > wiedzieli że ktoś wpuści to mogą zacząć dojeżdżać do końca

    pewnie dlatego, zę sami innych nie wpuszczają

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2016-09-09 09:23:05
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 8 września 2016 23:40:42 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    > kierowców zmienia pas nie na końcu, a daleko przed zwężeniem, następnie
    > wpuszczjąc przed siebie kolejnych, sobie podobnych

    Ja bym powiedział że jest jeszcze inaczej.
    Problemem jest to że wpuszczają przed siebie nie na końcu pasa.

    W efekcie pas ciągły stoi a na jego przód dociera pasem pustym ciągła dostawa
    samochodów które są wpuszczane w zwężenie/pas ciągły.

    Ja mam niezawodną metode oceny który pas sie kończy mimo że nie widze miejsca z
    zwężeniem.
    Ten kończący się porusza sie prawie zawsze szybciej.
    Stojąc w korku starczy popatrzeć chwilę i widać na który trzeba wjechać aby nie stać
    jak baran.

    Ja lubię wtedy sobie mówić: "Oba pasy są zapłacone aż do końca, trza ich używac bo
    szkoda marnowac" :)

  • 25. Data: 2016-09-09 09:23:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.09.2016 o 08:53, szerszen pisze:

> [...]
    dziury w którą mogę się wcisnąc, aby potem nie stać jak kołek na końcu i czekać na

    Ja tnę do końca bez żadnych wyrzutów. Sam też nie wpuszczam przed
    końcem. Raz nawet doszło do tego, że jak kolo chciał 50 m przed końcem
    wjechać i go nie wpuściłem, to był tak oburzony, że otworzył okno i się
    pluł. Przetrzymałem go do końca rozbiegówki i elegancko wpuściłem. Minę
    miał głupią, ale nawet podziękował awaryjkami - aż spojrzałem czy nie
    rejestracja zamiejscowa, ale nie - nasza warszawska... A wydawałoby się,
    że nawet jak nie wszyscyu w Warszawie na suwak jeżdzą, to idea wszystkim
    znana i emocji nie budzi. No ale może skoro podziękował, to zrozumiał;)

    Shrek

  • 26. Data: 2016-09-09 09:29:20
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-09 o 08:53, szerszen pisze:

> [...]
    zmiłowanie.

    > Obecne znaki "zalecanego sposobu jazdy na zamek" są niestety dla sporej ilości

    Mnie tam zawsze na końcu wpuszczają... Rzadko czekam więcej niż 2-3 auta.

  • 27. Data: 2016-09-09 09:31:15
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-09 o 09:23, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Ten kończący się porusza sie prawie zawsze szybciej.
    > Stojąc w korku starczy popatrzeć chwilę i widać na który trzeba wjechać aby nie

    Faktycznie, ostatnio doszedłem do tego samego wniosku. Pas, który jest
    zablokowany/zwężony jedzie szybciej.

  • 28. Data: 2016-09-09 09:42:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 8 Sep 2016 23:15:33 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > --IMO zmieniają wcześniej, bo się boją że ich nikt nie wpuści. Jak będą
    >
    > i to jest trafna diagnoza ... jak spytalem tescia czemu wpycha sie 100m przed
    koncem pasa to powiedzial ze sie boi ze go nie wpuszcza :-)

    A 100m przed końcem się nie boi?

    Ale możesz mieć rację... Nie przyszło mi do głowy że po drogach jeżdżą tak
    słabi kierowcy - a przecież faktycznie jeżdżą.

  • 29. Data: 2016-09-09 10:29:48
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 9 września 2016 09:29:23 UTC+2 użytkownik twistedme napisał:

    dziury w którą mogę się wcisnąc, aby potem nie stać jak kołek na końcu i czekać na
    zmiłowanie.

    > Mnie tam zawsze na końcu wpuszczają... Rzadko czekam więcej niż 2-3 auta.

    Potwierdzam, u mnie podobnie.
    Chyba tylko ze dwa razy musialem czekać dłużej niż 3 samochody...

  • 30. Data: 2016-09-09 10:31:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Faktycznie, ostatnio doszedłem do tego samego wniosku. Pas, który
    >jest zablokowany/zwężony jedzie szybciej.

    To uwazajcie, bo moze wam sie optyka zmienic.

    Jesli zablokowany bedzie lewy, a na prawym stoja tiry, i kolejki sa
    rownej dlugosci, i tirmany sie stosuja do zamka ... to prawy jedzie
    szybciej.
    Bo tir pare razy dluzszy.

    J.