  • 1. Data: 2016-09-07 22:47:40
    Temat: takie tam z internetow
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    https://www.youtube.com/watch?v=0mFtZ6-kDgI

    na posiadanie lizaka paragrafu nie ma
    na machanie nim byle gdzie tez

    ale czy machanie nim do kierujacego pojazdem wystarczy zeby podeszlo pod
    art 227?

    "wpisujcie miasta" ;)

  • 2. Data: 2016-09-08 08:33:54
    Temat: Re: takie tam z internetow
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-07 o 22:47, m4rkiz pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=0mFtZ6-kDgI

    Jakiś patafian... Jeżeli już się robi takie akcje (rozumiem, że chciał
    wymusić łapówkę) i ryzykuje poważne konsekwencje, to chyba warto by się
    przygotować. Co to w ogóle za gadka?

    Ludzie są jednak dziwni...

    > na posiadanie lizaka paragrafu nie ma
    Ostatnio na parkingu pod ikeą widziałem w wybitnie cywilnym samochodzie
    (jakiś bus, albo transit, albo transporter) lizaka za szybą i się
    właśnie nad tym zastanawiałem, po 1. po co mu to, a po 2. czy można
    sobie takie coś wozić..

  • 3. Data: 2016-09-08 09:10:20
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (jakiś bus, albo transit, albo transporter) lizaka za szybą i się właśnie
    > nad tym zastanawiałem, po 1. po co mu to, a po 2. czy można sobie takie

    'lizak' nie musi być obsługiwany przez policjanta- może przez cywila
    kierującego ruchem (mającego stosowne uprawnienia) np przy budowie drogi-
    ten bus by pasował na budowlańców.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2016-09-08 09:17:06
    Od: p...@g...com

    --lizaka za szybą i się właśnie nad tym zastanawiałem, po 1. po co mu to, a po 2. czy
    można sobie takie coś wozić..

    idz do sklepu z zabawkami kup zestaw malego policjanta (lizak, kajdanki, klamka)
    poloz w aucie na widoku i zaparkuj pod komenda :-)

    P.

  • 5. Data: 2016-09-08 09:19:32
    Od: p...@g...com

    --ale czy machanie nim do kierujacego pojazdem wystarczy zeby podeszlo pod
    art 227?

    ciezko wyczuc ale zawsze mozesz wyciagnac NERFA i wypalic kolkowi w czolo :-) no
    chyba ze zejdzie na zawal wtedy moze byc nieciekawie ...

    PS ten koles z filmu to chyba psychiczny bo na gangsta nie wyglada :-)

    P.

  • 6. Data: 2016-09-08 13:11:07
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    >'lizak' nie musi być obsługiwany przez policjanta- może przez cywila
    >kierującego ruchem (mającego stosowne uprawnienia) np przy budowie drogi-
    >ten bus by pasował na budowlańców.

    budowlańcy jacys maja uprawnienia do kierowania ruchem?

  • 7. Data: 2016-09-08 13:12:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-08 o 13:11, Ghost pisze:

    > Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    > budowlańcy jacys maja uprawnienia do kierowania ruchem?

    Mogą mieć (doczytaj, że uprawnienie nie wynika z faktu bycia
    budowlańcem, choć bycie budowlańcem budującym drogę uzasadnia powód do
    uzyskania takich uprawnień).

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2016-09-08 13:35:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    > budowlańcy jacys maja uprawnienia do kierowania ruchem?

    Art. 6.

    1. Polecenia lub sygnały może dawać uczestnikowi ruchu lub innej osobie znajdującej
    się na drodze:

    policjant;
    żołnierz Żandarmerii Wojskowej lub wojskowego organu porządkowego,
    zabezpieczający przemarsz lub przejazd kolumny wojskowej albo w razie akcji związanej
    z ratowaniem życia lub mienia;
    funkcjonariusz Straży Granicznej;
    inspektor Inspekcji Transportu Drogowego;
    umundurowany inspektor kontroli skarbowej lub funkcjonariusz celny;
    strażnik gminny (miejski);
    pracownik kolejowy na przejeździe kolejowym;
    osoba działająca w imieniu zarządcy drogi lub osoba wykonująca roboty na drodze
    na zlecenie lub za zgodą zarządcy drogi;
    osoba nadzorująca bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię, w wyznaczonym
    miejscu;
    kierujący autobusem szkolnym w miejscach postoju związanych z wsiadaniem lub
    wysiadaniem dzieci;
    ratownik górski podczas wykonywania czynności związanych z prowadzeniem akcji
    ratowniczej;
    strażnik leśny lub funkcjonariusz Straży Parku - na terenie odpowiednio lasu lub
    parku narodowego;
    strażak Państwowej Straży Pożarnej podczas wykonywania czynności związanych z
    prowadzeniem akcji ratowniczej;
    członek ochotniczej straży pożarnej podczas wykonywania czynności związanych z
    prowadzeniem akcji ratowniczej.
    funkcjonariusz Biura Ochrony Rządu podczas wykonywania czynności związanych z
    zapewnieniem bezpieczeństwa ochranianych osób, obiektów i urządzeń;
    pilot podczas wykonywania czynności związanych z pilotowaniem przejazdu pojazdu
    nienormatywnego.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2016-09-08 20:30:58
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 7 Sep 2016 22:47:40 +0200, m4rkiz
    <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    >ale czy machanie nim do kierujacego pojazdem wystarczy zeby podeszlo pod
    >art 227?

    Zapytaj się Motylińskiego. On ma praktykę w zatrzymywaniu aut, w
    szeryfowaniu, jeszcze na dokladkę szelki do broni pod marynarą nosi.
    Ten sam typ człowieka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 10. Data: 2016-09-09 08:19:08
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    W dniu 2016-09-08 o 13:11, Ghost pisze:

    > Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    >Mogą mieć

    O ile są jednocześnie policjantami lub dróżnikami?

    >(doczytaj, że uprawnienie nie wynika z faktu bycia budowlańcem, choć bycie
    >budowlańcem budującym drogę uzasadnia powód do uzyskania takich uprawnień).

    Doczytaj: "jacyś", nigdzie nie sugerowałem, ze z budowlaństwa automatycznie
    wynika owo uprawnienie.