-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
!peering.am1!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
Subject: Re: Wreszcie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <57d10844$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@4...net>
<d...@g...com>
From: twistedme <t...@o...pl>
Date: Fri, 9 Sep 2016 09:31:15 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.2.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <d...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 9
Message-ID: <57d26544$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
X-Trace: 1473406276 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 213.92.229.127:62419
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2261777782
X-Received-Bytes: 1523
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588191
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-09-09 o 09:23, s...@g...com pisze:
> Ja mam niezawodną metode oceny który pas sie kończy mimo że nie widze miejsca z
zwężeniem.
> Ten kończący się porusza sie prawie zawsze szybciej.
> Stojąc w korku starczy popatrzeć chwilę i widać na który trzeba wjechać aby nie
stać jak baran.
>
Faktycznie, ostatnio doszedłem do tego samego wniosku. Pas, który jest
zablokowany/zwężony jedzie szybciej.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.16 09:42 Tomasz Pyra
- 09.09.16 10:29 s...@g...com
- 09.09.16 10:31 J.F.
- 09.09.16 10:42 J.F.
- 09.09.16 10:58 Axel
- 09.09.16 11:06 re
- 09.09.16 11:11 re
- 09.09.16 11:16 re
- 09.09.16 12:00 Budzik
- 09.09.16 12:00 Budzik
- 09.09.16 13:33 Miroo
- 09.09.16 13:57 szerszen
- 09.09.16 14:33 Shrek
- 09.09.16 14:34 Shrek
- 09.09.16 15:36 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=