  • 21. Data: 2011-02-26 12:07:02
    Temat: Re: Wpadka Dustera
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Cały czas mało, musi mieć wszystko co wymyślono (no może oprócz skóry),
    > żeby jego zakup był do zaakceptowania.
    > ASX ma to wszystko w std.

    Bo to auta innej klasy. :-)

  • 22. Data: 2011-02-26 13:28:02
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Bo to auta innej klasy. :-)

    Mylisz pojęcie klasy, ze standardem wyposażenia.

    Pzdr

    JKK

  • 23. Data: 2011-02-26 17:13:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J_K_K

    > Mylisz pojęcie klasy, ze standardem wyposażenia.

    Nie mylę.

  • 24. Data: 2011-02-26 17:44:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Nie, nie jest.

    No dobra, Ty masz inne.
    Ja nie widzę różnicy.

    > Oczywiście, że są to auta innej klasy. Już samo to, że do Dustera musisz
    > dokupić wszystko co się da, żeby uzyskać poziom wyposażenia podobny jak w
    > seryjnym ASX nie daje Ci do myślenia?

    Oczywiście że daje.
    Wychodzi, że Duster jest bez sensu, dla każdego kto chce normalnego auta.

  • 25. Data: 2011-02-26 17:44:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin J_K_K

    > Nie mylę.

    Mylisz.

  • 26. Data: 2011-02-28 12:21:31
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    Duster = 3*, fakt - ale:

    - dorośli: 74% = 27 pkt z 36, 4* są od 65 do 80% (24-29 pkt);

    - dzieci: 78% = 38 pkt z 49, 4* są od 60 do 75% (23-37 pkt);

    - piesi: 28% = 10 pkt z 35, 4* są od 25 do 40% (9-14 pkt).

    - systemy bezpieczeństwa: 29% = 2 pkt z 7, 4* są od 40 do 60% (3-4
    pkt).

    Czyli Dusterowi zabrakło do 4* JEDNEGO pkt za systemy bezpieczeństwa -
    czy to wpadka, czy nie, to już sobie każdy może ocenić sam...

  • 27. Data: 2011-02-28 12:49:32
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-24 19:51, Michał pisze:

    > poza tym Audi Q7 ma 4 - więc tylko ma jedną mniej ;) a jaka cena! ;)

    Czym Wy się tak podniecacie tym wyjątkowo awaryjnym autem o dumnej
    nazwie q7? BMW X1 już jest lepsze od tego śmiecia.. Bo ma chociażby 5
    gwiazdek.

  • 28. Data: 2011-02-28 12:51:59
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Czym Wy się tak podniecacie tym wyjątkowo awaryjnym autem o dumnej
    nazwie q7? Hyundai ix20 ma 5 gwiazdek. :D

  • 29. Data: 2011-02-28 17:20:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Mylisz.

    Obaj nie ogarniacie, ze pojecie klasy jest wielowymiarowy. Na jednej osi
    masz wielkość, na drugiej powiedzmy jakość, na trzeciej powiedzmy
    przeznaczenie.

  • 30. Data: 2011-02-28 17:22:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Wychodzi, że Duster jest bez sensu, dla każdego kto chce normalnego
    > auta.

    Dokładnie, bo to auto dla kogoś, kto potrzebuje stosunkowo solidnego
    pojazdu do jazdy po kiepskich drogach, a cała reszta po za ceną jest mu
    obojętna. Dlatego właśnie to inna klasa niż ASX i porównywanie tych dwóch
    aut nie ma sensu.