  • Data: 2014-09-05 17:48:17
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-05 17:13, rs wrote:

    > jasne, i ja nie mowie, ze to sa same siedzace reklamy, ale ci ludzie
    > siedza najdluzej i sa najbardziej widoczni. inni siedza bo sa oplaceni
    > przez innych, ktorym nie chce sie stac, i jeszcze inni ktorzy kupuja
    > sprzet na handel z niezlym przebiciem.
    >
    > poza tym nie jest zaden powod, zeby wieszac psy na applofilach, bo takie
    > zjawisko, jak sam wyzej pokazujesz, ma i mialo miejsce wszczedzie tam,
    > gdzie byl jakis produkt, ktory wzbudzal porzadanie, poczawszy od
    > mebloscianek w Emilce, przez pralki i telewizory, przez ciuchy i
> [...]

    W ktoryms watku poruszylem kwestie zalet, cech ktore wyrozniaja iPhone'a
    na plus w stosunku do konkurencji rynkowej. Jesli iPhone'a bedziemy
    rozpatrywac jako fenomen spoleczny gdzie sam symbol Apple wywoluje
    zachwyt: od 1:39 https://www.youtube.com/watch?v=v9JQsXPd41U
    to wtedy pozostaje mi temat odlozyc, niektorzy zas beda wysmiewac
    i w wielu przypadkach ciezko jest sie dziwic.

    Jesli jednak wezmiemy pod uwage wymierne zalety to wtedy mozna
    merytorycznie podyskutowac. Co wiecej, moze niejeden hejter straci
    argumenty. Dzisiaj chwile podumalem co jest na plus w iPhone:

    1. Manager uprawnien - w oficjalnym nowym Androidzie czy WP mozna
    jedynie o tym pomarzyc

    2. Aktualizacje - dostepne do grobowej deski (czytaj: deaktualizacji
    sprzetu)

    3. Bardzo dobre wykorzystanie mocy obliczeniowej

    4. Prostota rozwiazan, bez tak razacych uposledzen jakie wciaz maja
    miejsce w WP

    5. Multitasking (wiazacy sie z pktem 4) ktory zwalnia uzytkownika z
    potrzeby kontrolowania co siedzi w pamieci.

    6. Ograniczona liczba telefonow (az jeden aktualny, ale skupiam sie na
    zaletach ;]) przeklada sie na wiekszy wybor wszelkiego rodzaju akcesoriow.

    7. Elegancki design.

    8. O wiele mniejsza ilosc robactwa software'owego

    9. Cena - jest chyba porownywalna z topowymi nowosciami konkurencji