  • Data: 2014-09-05 18:01:49
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-05 17:53, rs wrote:

    > nie ma wydarzen identycznych, wiec z definicji one sa rozne. nie wiem co
    > chcesz tutaj przekazac. <rs>

    Subiektywizm w ocenie obu wydarzen.
    Osoby kupujace telefony jako pierwsze robia czesto za beta testerow.
    Urzadzenia te nie raz i nie dwa mialy wady nie tylko w oprogramowaniu
    ale rowniez sprzetowe, ktore w nastepnych partiach sa usuwane (lub
    wreczane gratisowe bumpery). Samo zas stanie w kolejce dobe lub kilka
    rozpatrywane jako wydarzenie, wybacz ale nie znajduje tu niczego co
    uzasadnialoby cos takiego (pomijam osoby zarabiajace w ten sposob).
    Kolejka ze swojej natury jest brakiem wydolnosci, wada i spedzanie w
    niej czasu w zestawieniu z byc moze jednokrotnym wystepem w danej
    okolicy najlepszej orkiestry symfonicznej na swiecie jest
    nieporozumieniem. Ale to tylko moja ocena, dla kazdego cos dobrego.