  • 41. Data: 2017-01-03 20:27:00
    Temat: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > a)
    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,210,139066919,1390669
    19,Spacja_przed_znakiem_zapytania.html

    > b)http://sjp.pwn.pl/zasady/small-21-4-small-Stosowan
    ie-lub-pomijanie-spacji-miedzy-literami-a-znakami-in
    terpunkcyjnymi;4836490.html

    > Wybierz sobie odpowiedź :)
    > ---
    > Ale o co chodzi ? Masz z tym jakiś problem i spać nie możesz ? :-)

    Ja problemu nie mam i znam właściwą odpowiedź. Widać że ty masz z tym
    problem bo stosujesz i jeszcze pytasz :)
    ---
    To czemu Ty o tym piszesz a nie ja ?

  • 42. Data: 2017-01-03 21:01:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości
    W dniu 2017-01-03 o 19:35, J.F. pisze:

    >Hmm, a przed jazdą nie mozna obrócić?

    Pewnie mozna. Odpiac, obrocic, zapiac ... to mozna i telefon w uchwyt
    a sluchawke do ucha.

    >A jeśli ktoś ma automat albo nie macha ciągle biegami?

    To i tak musi trzymac kierownice.
    No chyba, ze ma jakies bardzo nowe auto, one ponoc nie musza ... ale w
    nim ma i zestaw glosnomowiacy

    > Próbujesz robić problem tam gdzie go nie ma, podobnie u Ciebie jest
    > ze wspomnianą spacją :D

    Ale to Ty masz jakis problem z moja spacja, nie ja :-)
    I dostrzegasz go tam, gdzie go nie ma :-)

    >Ale filmik z GearS w szklance już wyciąłeś :)

    Opieramy sie na oficjalnych danych producenta :-)

    >No raczej Ty, skoro olałeś specyfikację techniczną (IP67), gdzie
    >podana jest klasa szczelności ale próbujesz dyskutowac i bić się z
    >faktami :)

    Przeciez nie ja mowie i pisze, aby chronic ekran przed kontaktem z
    woda :-)

    >BTW mam cały czas ze sobą S5 (smartfon) i nie znoszę wyciągać go co
    >chwilę z kieszeni, żeby zobaczyć sms,

    Do mnie tak duzo sms przychodzi ... ze mi to wcale nie przeszkadza :-)

    >czy dokonać wyboru odebrania rozmowy lub innej informacji. Bardzo
    >często mam zajęte ręce i nie pasuje mi być rewolwerowcem sięgającym
    >do kabury czy kieszeni.

    A ja wlasnie zwykle mam wolne :-)
    A w samochodzie pokazuje sie na ekraniku.

    Przy czym zauwaz, ze do tego wystarczy takie nareczne przedluzenie
    ekranu, niekoniecznie samodzielny telefon.
    Co zmienia troche i wymagania, i istotnosc roznych wad i zalet.

    >Telefon siedzi sobie w kieszeni i nim go wyjmę to lubie wiedzieć czy
    >warto. Ponadto gest przyłożenia dłoni do smartwacza wycisza
    >natychmiast dzwonek. Funkcja dla mnie bezcenna, gdyż uważam, że jeśli
    >prowadzę rozmowę lokalnie to telefon może sobie poczekać. Nie znoszę
    >gdy podczas lokalnej rozmowy ktoś zwyczajnie przeszkadza :)

    Tu akurat i samsung na telefonach fajnie zrobil, wystarczy obrocic
    ekranem w dol i nie przeszkadza :-)

    J.

  • 43. Data: 2017-01-03 21:28:40
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    KOMTUR <k...@o...pl> Wrote in message:

    > Własnie mój :)
    > Tu masz opis.
    >
    > http://lg.gadzetomania.pl/58566,lg-watch-urbane-2-te
    st-recenzja-opinia

    W artykule piszą jak to ten model stanowi precedens w
    autonomiczności ponieważ dotąd smartwatch'e działały jedynie w
    połączeniu (przez bluetooth) ze smartfonem (i często z produktami
    tylko tej samej firmy), SZOK!! Przecież przyjemność to jaka kiedy
    twój telefon zakuje cię w "kajdanki"?

    Ale pragnę się jeszcze upewnić: czy aby na PEWNO można liczyć na
    to że ten smartwatch mając wsadzoną kartę nanoSIM działa
    normalnie jak smartfon BEZ połączenia z żadnym innym gadżetem, że
    można zaufać mu w charakterze JEDYNEGO i WYŁĄCZNEGO środka
    łączności w terenie??

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 44. Data: 2017-01-03 22:40:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-03 o 20:27, re pisze:

> [...]
    >
    > Ja problemu nie mam i znam właściwą odpowiedź. Widać że ty masz z tym
    > problem bo stosujesz i jeszcze pytasz :)

    Hmm, to podobnie jak z rozmową i waleniem konia. Zwracam Ci uwagę że to
    jest niewłasciwe zachowanie podczas rozmowy. Generalnie walisz swojego
    konia... więc nie mam z tym problemu, Twoja sprawa ...ale w tym
    przypadku mam mieszane uczucia. Dlaczego? Piszesz m/innymi DO MNIE (nie
    do siebie) czyli chcesz abym to zobaczył i odczytał. Jeśli lubisz
    stawiać spację przed pytajnikiem, możesz sobie narobić tego do oporu np
    w notatniku :) Pisanie ze spacją DO KOGOŚ i na dodatek UMYŚLNIE jest
    nazwyczajniej lekceważeniem rozmówcy...takie "mam cie wdupie i chujci
    dotego" :) Lepiej?

    --
    LordBluzg(R)

  • 45. Data: 2017-01-03 23:18:23
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja pływam, kompię się

    Taa, w kompielówkach. I ty się przypieprzasz o spacje przed pytajnikami
    (debilizm, swoją drogą)?

  • 46. Data: 2017-01-03 23:40:15
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 03.01.2017 o 21:28, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    > połączeniu (przez bluetooth) ze smartfonem (i często z produktami
    > tylko tej samej firmy), SZOK!! Przecież przyjemność to jaka kiedy

    To prawda ja mam Smartwatcha LG a telefon S7 edge, a mój poprzedni
    Samsung Gear S działał tylko z Samsungami , a i to nie wszystkimi, bo
    raptem z garstką flagowców o ile dobrze pamiętam.

> [...]
    > normalnie jak smartfon BEZ połączenia z żadnym innym gadżetem, że
    > można zaufać mu w charakterze JEDYNEGO i WYŁĄCZNEGO środka

    W ograniczonym zakresie, tak :)
    A dlaczego w ograniczonym zakresie? Dlatego, że jeżeli bateria w
    smartfonie pozwala na kilkugodzinne rozmawianie ciągłe, to na ile
    pozwoli bateria sześciokrotnie mniejsza?

    Jeżeli pytałeś, czy możesz zostawić telefon idąc np na rower i mimo
    wszystko mieć nadal kontakt, to możesz.
    Włożyłem kartę SIM do LG i jak zadzwonisz na mój główny numer, to
    przekieruje Cię na zegarek. Żona jak wie, że nie biorę komórki, dzwoni
    od razu na zegarek (inna karta, inny numer)
    Czy zaufałbym jako jedyny i wyłączny środek łączności w terenie?
    I tak i nie. Idąc do sklepu, jadąc w mieście np na 2 godziny do sklepu.
    Zdecydowanie tak, wtedy możesz spokojnie zostawić komórkę w domu.
    Ale do lasu nie pojechałbym z samym zegarkiem, nawet i ze smartfonem w
    razie porządnego zgubienia mogłoby być krucho.

    Pozdrówka

    KOMTUR

  • 47. Data: 2017-01-03 23:45:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

> [...]

    w notatniku :) Pisanie ze spacją DO KOGOŚ i na dodatek UMYŚLNIE jest
    nazwyczajniej lekceważeniem rozmówcy...takie "mam cie wdupie i chujci
    Chyba Cię powaliło. :-)

  • 48. Data: 2017-01-04 00:09:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:o4h9j5$j5p$1@mx1.internetia.pl
> [...]
    > w notatniku :) Pisanie ze spacją DO KOGOŚ i na dodatek UMYŚLNIE jest
    > nazwyczajniej lekceważeniem rozmówcy...takie "mam cie wdupie i chujci

    Podporgowo prosiłeś żebym Ci wyjaśnił jak JA to widzę :) Ok, nie dopierdoliłem się
    jeszcze do czytnika bo mam słabość do protezy Microsoftu ale ucieszyła mnie wiadomość
    że za 6 dni kończy się wsparcie dla tego gówna, które używasz
    :]http://www.hotfix.pl/microsoft-konczy-wsparcie-dla
    -windows-essentials-n11825.htm czyli już nie ściągniesz do następnego systemu :D

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 49. Data: 2017-01-04 00:58:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:586c0332$0$5149$65785112@news.neostrada.pl

    > Pewnie mozna. Odpiac, obrocic, zapiac ... to mozna i telefon w uchwyt
    > a sluchawke do ucha.
    > To i tak musi trzymac kierownice.

    Skoro upierasz się przy głośnomówio...to po co mam obracać smartwacza? Masz rękę
    dłuższą niż 1 metr? :)

    > No chyba, ze ma jakies bardzo nowe auto, one ponoc nie musza ... ale w
    > nim ma i zestaw glosnomowiacy

    Z mikrofonem odbierającym przekaźnik kierunkowskazu :)

    > Ale to Ty masz jakis problem z moja spacja, nie ja :-)

    No bo ja to czytam, to co Ty specjalnie do mnie piszesz. Możesz wstawiać też jakieś
    linki do pornoli czy gejów. Spróbuj :)

    > I dostrzegasz go tam, gdzie go nie ma :-)

    Dostrzegam co DO MNIE PISZESZ. Już Ci udowodniłem, że nie dostrzegasz co JA do Ciebie
    piszę. Kminisz? :)

    > Opieramy sie na oficjalnych danych producenta :-)

    Dane producenta (musisz sam poszukać) podają klasę szczelności. Czepiasz się
    interpretacji. Huehue.

    > Przeciez nie ja mowie i pisze, aby chronic ekran przed kontaktem z
    > woda :-)

    J/w.

    > Do mnie tak duzo sms przychodzi ... ze mi to wcale nie przeszkadza :-)

    Egocentryzm przemawia. Spox. masz taką potrzebę trzymania cały czas telefonu w ręce i
    czytanie sms z daleka (samochód--1metr), Twoja sprawa. Niepraktyczne, zwyczajnie....a
    jak nie piszą często? Jaka szkoda :(
    Co tam sms...wszelakie powiadomienia (Facebook, Telegram, info, wiadomości,
    pogoda,itd itp...)

    > A ja wlasnie zwykle mam wolne :-)

    W samochodzie? Powyżej piszesz coś o biegach i kierownicy. Masz pewnie 4 ręce :)

    > A w samochodzie pokazuje sie na ekraniku.

    Sraniku. Odnoszę wrażenie że piszesz jako żółw, który udowadnia że nie chce latać :)
    Spoko masz swój dom na grzbiecie i nawet działki nie potrzebujesz, do tego jesteś
    wodoodporny i żyjesz 100lat. Rozumiem :)

    > Przy czym zauwaz, ze do tego wystarczy takie nareczne przedluzenie
    > ekranu, niekoniecznie samodzielny telefon.

    Samodzielny telefon (rozłączny) to jednak kwestia, której nie ogarniasz.

    > Co zmienia troche i wymagania, i istotnosc roznych wad i zalet.

    No nie. Każdy dodatek jest zaletą, nie wadą.

    > Tu akurat i samsung na telefonach fajnie zrobil, wystarczy obrocic
    > ekranem w dol i nie przeszkadza :-)

    Nono, spróbuj obrócić ekranem w kieszeni kurtki, która wisi na wieszaku 2 metry obok
    :]

  • 50. Data: 2017-01-04 01:30:33
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    KOMTUR <k...@o...pl> Wrote in message:
    > A dlaczego w ograniczonym zakresie? Dlatego, że jeżeli bateria w
    > smartfonie pozwala na kilkugodzinne rozmawianie ciągłe, to na ile
    > pozwoli bateria sześciokrotnie mniejsza?

    Ale ponoć są smartwatch'e które mają baterie słoneczne, szybkie
    ładowanie indukcyjne, i inne wynalazki jak choćby powerbank
    :)

> [...]
    Zdecydowanie tak, wtedy możesz spokojnie zostawić komórkę w domu.
    > Ale do lasu nie pojechałbym z samym zegarkiem

    Ale dlaczego do lasu, weźmy raczej dżunglę MIEJSKĄ za wyznacznik,
    po prostu nie do sklepu ale na cały dzień lecz do pracy i potem
    jeszcze gdzieś, do kina, na basen, dyskotekę itp
    :)

    Jednak widać że jakby problem jest ale to WIELKI z ENERGIĄ.
    Jednak technologia tych smartwatch'y jest jak narazie w
    powijakach, zbyt na etapie niemowlęcym żeby to poważnie
    potraktować.

    Weźmy takie ładowanie, ładowarki jak widać są zbyt problematyczne
    żeby np szybko podładować w terenie, choćby w pracy, trzeba
    odpinać pasek ze smartwatch'em żeby podłączyć do ładowania,
    BEZSENS!
    Przecież można prosto zrobić żeby ładowarka indukcyjna znajdowała
    się w mouspad'zie na biurku albo w innym takim miejscu że
    ładowanie robiłoby się PRZY OKAZJI, nawet bez zauważenia przez
    właściciela.

    Albo zrobić z baterią coś sensownego, ktoś tu wspomniał o
    wbudowaniu baterii akumulatorków do bransoletki smartwatch'a,
    widać że grupowiczów powinien zatrudnić jakiś SAMSUNG tudzież
    inny LG - kogo tam trzymają na wikcie, wielkie koncerny a mają
    problemy z wyłanianiem pomysłodawców??? ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/