    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <o4duou$hta$1@dont-email.me> <o4dvn1$otv$1@dont-email.me>
    <o4e338$5l3$1@mx1.internetia.pl>
    <586aa3f3$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4edog$9th$1@mx1.internetia.pl>
    <586b6f58$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4g0am$h5h$1@mx1.internetia.pl>
    <586bddda$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4gpgu$gd7$1@mx1.internetia.pl>
    <586bef05$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4gso3$u0s$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Date: Tue, 3 Jan 2017 21:01:51 +0100

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości
    W dniu 2017-01-03 o 19:35, J.F. pisze:

    >Hmm, a przed jazdą nie mozna obrócić?

    Pewnie mozna. Odpiac, obrocic, zapiac ... to mozna i telefon w uchwyt
    a sluchawke do ucha.

    >A jeśli ktoś ma automat albo nie macha ciągle biegami?

    To i tak musi trzymac kierownice.
    No chyba, ze ma jakies bardzo nowe auto, one ponoc nie musza ... ale w
    nim ma i zestaw glosnomowiacy

    > Próbujesz robić problem tam gdzie go nie ma, podobnie u Ciebie jest
    > ze wspomnianą spacją :D

    Ale to Ty masz jakis problem z moja spacja, nie ja :-)
    I dostrzegasz go tam, gdzie go nie ma :-)

    >Ale filmik z GearS w szklance już wyciąłeś :)

    Opieramy sie na oficjalnych danych producenta :-)

    >No raczej Ty, skoro olałeś specyfikację techniczną (IP67), gdzie
    >podana jest klasa szczelności ale próbujesz dyskutowac i bić się z
    >faktami :)

    Przeciez nie ja mowie i pisze, aby chronic ekran przed kontaktem z
    woda :-)

    >BTW mam cały czas ze sobą S5 (smartfon) i nie znoszę wyciągać go co
    >chwilę z kieszeni, żeby zobaczyć sms,

    Do mnie tak duzo sms przychodzi ... ze mi to wcale nie przeszkadza :-)

    >czy dokonać wyboru odebrania rozmowy lub innej informacji. Bardzo
    >często mam zajęte ręce i nie pasuje mi być rewolwerowcem sięgającym
    >do kabury czy kieszeni.

    A ja wlasnie zwykle mam wolne :-)
    A w samochodzie pokazuje sie na ekraniku.

    Przy czym zauwaz, ze do tego wystarczy takie nareczne przedluzenie
    ekranu, niekoniecznie samodzielny telefon.
    Co zmienia troche i wymagania, i istotnosc roznych wad i zalet.

    >Telefon siedzi sobie w kieszeni i nim go wyjmę to lubie wiedzieć czy
    >warto. Ponadto gest przyłożenia dłoni do smartwacza wycisza
    >natychmiast dzwonek. Funkcja dla mnie bezcenna, gdyż uważam, że jeśli
    >prowadzę rozmowę lokalnie to telefon może sobie poczekać. Nie znoszę
    >gdy podczas lokalnej rozmowy ktoś zwyczajnie przeszkadza :)

    Tu akurat i samsung na telefonach fajnie zrobil, wystarczy obrocic
    ekranem w dol i nie przeszkadza :-)

    J.