  • 71. Data: 2017-01-05 17:58:52
    Temat: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    A teraz znajdź moją odpowiedź w tekście poniżej.

    On 2017-01-05 01:08, re wrote:

    > ale mógłbyś zmienić swój czytnik na cokolwiek, co spełnia wymagania
    > savuavivru list dyskusyjnych.
    > ---
    > Nie mógłbym. Masz właśnie powyżej dlaczego. I nie interesuje mnie na co
    > się snobujesz więc nawet mi o tym nie pisz bo po co.
    ???
    Przyjmnę sobie moje własne formatowanie jakie mi jest wygodnie
    > Twój czytnik to jakiś 'barbarzyńca
    > nieokrzesany' ;) i przyznam, że ciężko się czyta Twoje odpowiedzi
    > szukając kreseczek ---
    > ---
    > Ustalmy, czytnik jest Microsofta. Mój działa inaczej, ale ... to nie
    > znaczy, że tak jak Ty chcesz. Bo rzecz nie jest w snobowaniu się tylko w
    > stosowaniu właściwych technik.
    ???
    i mam w dupie, że nikt nie przeczyta tego co piszę

    I jak - dobrze by się czytało, gdyby każdy przyjąć swój własny styl
    odpowiadania?
    Ty to właśnie czynisz i twierdzisz, że tak ma być bo masz czytnik od
    Microsoftu.

    Otóż jesteś w błędzie i to głębokim i możesz sobie pomyśleć "mam to w
    dupie", natomiast nie zmienia to faktu, że jesteś niereformowanym
    użyszkodnikiem usenetu.

  • 72. Data: 2017-01-05 21:49:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AL"

    A teraz znajdź moją odpowiedź w tekście poniżej.
    ---
    Niczego sensownego nie napisałeś

  • 73. Data: 2017-01-05 21:51:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AL"

    > Powiedz więcej, gdzie bateria słoneczna się znajduje, jak korzysta
    > się z niej, jaka jest jej sprawność? (i jaki to model smartwatch'a)

    sorki, to nie smartwatch
    Ale gdyby w smartwatch zastosować technologię eco-drive, być może by się
    polepszył czas pracy na jednym ładowaniu
    https://dolinski.pl/eco-drive.html
    ---
    No polepszyłby się np o jakieś ... 0,01% :-)

  • 74. Data: 2017-01-05 22:25:05
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 00:18, AL pisze:
    > ale mógłbyś zmienić swój czytnik na cokolwiek, co spełnia wymagania
    > savuavivru list dyskusyjnych.

    Ty mógłbyś nie wyciągać ludziom gówna na wierzch.
    To że lubisz, kiedy ktoś wprost ci mówi, że ma cię w dupie, nie jest
    powodem, żebyś tym czymś uszczęśliwiał innych.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl