  • 51. Data: 2017-01-04 10:15:28
    Temat: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    KOMTUR <k...@o...pl> Wrote in message:
> [...]
    st-recenzja-opinia

    >Ale pragnę się jeszcze upewnić: czy aby na PEWNO można liczyć na
    > to że ten smartwatch mając wsadzoną kartę nanoSIM działa
    > normalnie jak smartfon BEZ połączenia z żadnym innym gadżetem, że
    > można zaufać mu w charakterze JEDYNEGO i WYŁĄCZNEGO środka
    > łączności w terenie??

    Ja tam podejrzewam, ze najpierw mu sie uaktywni "smart", wydoi
    baterie, i na tym sie rola srodka lacznosci i zegarka skonczy :-)

    Stara Nokia to jest dobry srodek lacznosci ... dopoki operatorzy nie
    skasuja obslugi podstawowego GSM :-)

    J.

  • 52. Data: 2017-01-04 20:35:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    >>> http://forum.gazeta.pl/forum/w,210,139066919,1390669
    19,Spacja_przed_znakiem_zapyt
    >>> ania.html
    >>> b)http://sjp.pwn.pl/zasady/small-21-4-small-Stosowan
    ie-lub-pomijanie-spacji-miedz
    > Hmm, to podobnie jak z rozmową i waleniem konia. Zwracam Ci uwagę że to
    > jest niewłasciwe zachowanie podczas rozmowy. Generalnie walisz swojego
    > konia... więc nie mam z tym problemu, Twoja sprawa ...ale w tym
    > przypadku mam mieszane uczucia. Dlaczego? Piszesz m/innymi DO MNIE (nie
    > do siebie) czyli chcesz abym to zobaczył i odczytał. Jeśli lubisz
    > stawiać spację przed pytajnikiem, możesz sobie narobić tego do oporu np
    > w notatniku :) Pisanie ze spacją DO KOGOŚ i na dodatek UMYŚLNIE jest
    > nazwyczajniej lekceważeniem rozmówcy...takie "mam cie wdupie i chujci
> [...]

    Podporgowo prosiłeś żebym Ci wyjaśnił jak JA to widzę :) Ok, nie
    dopierdoliłem się jeszcze do czytnika bo mam słabość do protezy Microsoftu
    ale ucieszyła mnie wiadomość że za 6 dni kończy się wsparcie dla tego gówna,
    które używasz
    :]http://www.hotfix.pl/microsoft-konczy-wsparcie-dla
    -windows-essentials-n11825.htm
    czyli już nie ściągniesz do następnego systemu :D
    ---
    Sam jesteś proteza :-)

    Se pierd...sz i p..sz a właśnie o to chodziło, że jedynie ona spełniała
    kryterium używalności przez to, że co prawda nie była natywną aplikacją
    systemu, ale w odróżnieniu od natywnych działa i była aktualizowana i
    oferowana przez jego producenta. W sytuacji, gdy przestaje być aktualizowana
    (dzięki za zwrócenie uwagi) to nie pozostaje nic innego jak ją zmienić na
    natywną, która działa lepiej niż ten syf co kiedyś przeglądałem lub swoją.
    Ale nadal w mam w 4 jakiego Ty czytnika używasz. Se używaj czego chcesz, co
    mnie to.

    I nadal będę sypiał ze smartwatchem by mnie budził. Ostatecznie to mój
    smartwatch i moje budzenie.

    Aaa i jeszcze spacje będę wstawiał przed pytajnikiem :-) Może nawet swoją
    apkę do niusów w taki automat wyposażę :-)

  • 53. Data: 2017-01-04 20:37:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Ale to Ty masz jakis problem z moja spacja, nie ja :-)

    No bo ja to czytam, to co Ty specjalnie do mnie piszesz.
    ---
    Zaraz zaraz, ja chcę w HTML. Czy jak "specjalnie do mnie napiszesz" to
    będzie w HTML ? No szacun za argumentację. A teraz przeciągniesz nasz po
    netykwiatach ?

  • 54. Data: 2017-01-04 21:10:45
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 20:37, re pisze:

> [...]
    > Zaraz zaraz, ja chcę w HTML. Czy jak "specjalnie do mnie napiszesz" to
    > będzie w HTML ? No szacun za argumentację. A teraz przeciągniesz nasz po

    Pochuj? Usenet nie operuje na html. Z dupy argument. Do apteki chodzisz
    po kiełbasę?

    --
    LordBluzg(R)

  • 55. Data: 2017-01-04 22:21:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > Zaraz zaraz, ja chcę w HTML. Czy jak "specjalnie do mnie napiszesz" to
    > będzie w HTML ? No szacun za argumentację. A teraz przeciągniesz nasz po

    Bo "specjalnie do mnie piszesz"

    Z dupy argument.
    ---
    Chyba Ty

    Do apteki chodzisz
    po kiełbasę?
    ---
    Masz w dupie aptekę, kiełbasę czy obie ?

  • 56. Data: 2017-01-05 00:09:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 22:21, re pisze:

    > Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Pochuj? Usenet nie operuje na html.
    > ---
    > Bo "specjalnie do mnie piszesz"

    Piszę do ogółu i zachowuję hierarchię cytowania :)
    Ty nie potrafisz :)

    > Z dupy argument.
    > ---
    > Chyba Ty

    No nie, widok powyżej :)

    > Do apteki chodzisz
    > po kiełbasę?
    > ---
    > Masz w dupie aptekę, kiełbasę czy obie ?

    Nie, nie domagam się sprzedaży/apteki w dupie. Jak widać masz kiełbasę
    w dupie i domagasz się apteki. Może zacznij od lekarza? :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 57. Data: 2017-01-05 00:18:58
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-01-04 20:35, re wrote:

> [...]
    > jak ją zmienić na natywną, która działa lepiej niż ten syf co kiedyś
    > przeglądałem lub swoją. Ale nadal w mam w 4 jakiego Ty czytnika używasz.

    ale mógłbyś zmienić swój czytnik na cokolwiek, co spełnia wymagania
    savuavivru list dyskusyjnych. Twój czytnik to jakiś 'barbarzyńca
    nieokrzesany' ;) i przyznam, że ciężko się czyta Twoje odpowiedzi
    szukając kreseczek ---

  • 58. Data: 2017-01-05 00:58:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > ---
    > Bo "specjalnie do mnie piszesz"

    Piszę do ogółu i zachowuję hierarchię cytowania :)
    Co tu jest do potrafienia ? Klikam "odpowiedz i jest". Ty jakiś
    pretensjonalny jesteś. Jak Ci ktoś spację daje przed pytajnikiem to
    "specjalnie do Ciebie pisze" a jak Ty do niego to "piszesz do ogółu". Weź
    odwróć podejście jak Ci odczucia nie pasują. Będziesz szczęśliwszy.

    > Z dupy argument.
    > ---
    > Chyba Ty

    No nie, widok powyżej :)
    ---
    No właśnie, przysyłasz jakieś syfiaste artykuły w zwykłym tekście, połamane
    gdzieś w 1/4 szerokości, co za idiotyzm. Weź się puknij :-)

> [...]

    Nie, nie domagam się sprzedaży/apteki w dupie. Jak widać masz kiełbasę
    w dupie i domagasz się apteki. Może zacznij od lekarza? :)
    Jak w dupie ? Lekarz chory ? Nie wiem o co Ci chodzi. Nawet nie zagłębiam
    się. Masz jakiś problem, ale to za trudne dla mnie.

  • 59. Data: 2017-01-05 01:08:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AL"

> [...]
    > Se używaj czego chcesz, co mnie to.

    ale mógłbyś zmienić swój czytnik na cokolwiek, co spełnia wymagania
    Nie mógłbym. Masz właśnie powyżej dlaczego. I nie interesuje mnie na co się
    snobujesz więc nawet mi o tym nie pisz bo po co.

    Twój czytnik to jakiś 'barbarzyńca
    nieokrzesany' ;) i przyznam, że ciężko się czyta Twoje odpowiedzi
    szukając kreseczek ---
    ---
    Ustalmy, czytnik jest Microsofta. Mój działa inaczej, ale ... to nie znaczy,
    że tak jak Ty chcesz. Bo rzecz nie jest w snobowaniu się tylko w stosowaniu
    właściwych technik.

  • 60. Data: 2017-01-05 11:02:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-05 o 01:08, re pisze:

> [...]
    > Ustalmy, czytnik jest Microsofta. Mój działa inaczej, ale ... to nie
    > znaczy, że tak jak Ty chcesz. Bo rzecz nie jest w snobowaniu się tylko w

    Noo, za kazdym razem jak podajesz odpowiedź w swojej technice odczuwam
    wrażenie jakbyś podawał dłoń umazaną gównem :)

    No pewnie, nie muszę czytać czy odpowiadać a i tak robię to sporadycznie
    więc gównuj sobie dalej i broń gówna jak mucha:)

    Ty ciągle nie łapiesz że to TY i TYLKO TY piszesz do kogoś w sposób w/w.
    Chuj mnie obchodzi co tam masz i jak ci wyświetla połamane linie. Ja
    zachowuję standardy a ty nie, tyle.

    --
    LordBluzg(R)