-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wlałem do baku za dużo
Date: Sun, 10 Jun 2018 22:37:25 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <pfk261$bag$2@node2.news.atman.pl>
References: <pfk0ra$l5r$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: d86-42.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1528663042 11600 77.65.86.42 (10 Jun 2018 20:37:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Jun 2018 20:37:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
In-Reply-To: <pfk0ra$l5r$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180610-2, 10.06.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2633302
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10-06-2018 o 22:14, Alf/red/ pisze:
> Wstęp. Jeżdżę już 130kkm fabią benzynową, praktycznie zawsze wlewam do
> pełna, i wchodzi 42-45 litrów, na których przejeżdżam 600 km plus minus.
>
> A teraz historia w dwóch aktach.
> Akt 1. Wybrałem się w piątek wieczorkiem w kraj. Komputerek mi
> podpowiada, że dam radę tylko 50 km, więc skręcam na stację dolać. Leję,
> leję, leję... odbiło.
> Patrzę na dystrybutor: 52 litry. Hm.
> Patrzę pod samochód: kałuży nie ma. Hmm.
> Idę do obsługi. No pani, co jest grane? Obsługa idzie w zaparte, że
> dystrybutor wymieniany dwa tygodnie temu, więc ma świeżutki atest,
> pewnie przewody w aucie były zapowietrzone. Nie wierzę - siedem litrów
> zapowietrzenia?
U mnie wchodzi ze 12.
Bak 55 l, paliwa na jakieś 50 km, a zdarzyło się wlać już ze 63 l.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.06.18 23:05 r...@k...pl
- 10.06.18 23:18 Grzegorz Tomczyk
- 11.06.18 08:23 J.F.
- 11.06.18 08:44 Myjk
- 11.06.18 12:14 p...@g...com
- 11.06.18 16:41 sirapacz
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A