  • Data: 2013-12-09 23:50:39
    Temat: Re: Wjazd do Berlina - zielona karta
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Jade do Berlin i, jak się dowiedziałem, potrzebuje zieloną kartę, zeby
    > wjechac do centrum.
    > Wyczytalem, ze mogę zrobić to przez internet ale na to potrzeba 2 tyogdnie
    > a tyle nie mam bo jade w weekend a konkretnie w niedzielę.

    > Możecie poradzić jak załatwic to najwygodniej?
    > Kupić gdzieś na miejscu? Gdzie? (przypominam, niedziela, bede tam pewnie
    > około 9-10)
    Pi... zieloną kropę.
    Nikt tego nie sprawdza, chyba, że przeskrobiesz coś więcej, to przy okazji
    sprawdzą.
    Zrób, jak pisze Megrims. Zostaw samochód na parkingu (darmowym!) i wykup
    dzienny bilet na strefy A+B za (o ile mnie pamięć nie myli 6E)
    Wrażenia z podróżowania po Berlinie tym środkiem komunikacji bezcenne. W
    metrze nikt się nie czepia, czysto i schludnie.
    Podróżowaliśmy z 4 miesięcznym brzdącem w wózku i wszędzie, gdzie
    potrzebowaliśmy dostaliśmy się windami, ruchomymi schodami.
    W muzeach zawsze (!) pokazywali, gdzie jest winda z uśmiechniętą i chętną do
    pomocy obsługą.
    Pozdrawiam.
    WOJO