  • 371. Data: 2014-03-12 16:40:01
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Mar 2014, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello Gotfryd,

    > Ale nie na wszystkich...

    (i Artur to samo)

    No co prawda to prawda.
    Uprościłem, bo tylko takie z Georgem spotykałem :)

    pzdr, Gotfryd

  • 372. Data: 2014-03-12 17:19:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Koval" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No cóż. Ten w mercu potrafił jechać prosto?

    Następny który nie rozumie co do niego piszą?
    HINT: dyskusja leci o winie gościa w Oplu.

  • 373. Data: 2014-03-12 17:21:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Chyba z boku...
    > Przed sobą to on miał poprzeczna droge i przejscie dla pieszych.

    Zależy w którym momencie, nie sądzisz?

    > Ja nie twierdze, ze Vettel by nie uciekł z drogi mercowi.
    > Pewnie tak.
    > Ja staram sie jezdzic tak, zeby nie były potrzebne umiejetnosci Vettela,
    > zeby uciec przed kontaktem ze mną.

    No widzisz, a ten z Opla miał to gdzieś, a że mesiem nie kierował Vettel to
    już go nie ma.
    Tylko nie rozumiem dlaczego go uniewinniono, skoro niewinny nie był.

  • 374. Data: 2014-03-12 17:24:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Oczywiście ze rozumiem.
    > Zdjęto wine, bo nie było winy.

    No ok, to się nie dogadamy.

    > Jechał jak normalny człowiek

    Nie, jechał jak drogowa melepeta, która nie umie prawidłowo wykonać manewru.

    > Bo nikt normalny nie jedzi 130 w takich miejscach?

    Cofnij się do początku posta, jak zapomniałeś o czym idzie dyskusja.

    > Wszyscy ci, ktorzy chca sciagnac czesc winy z wariata.

    Bzdura.
    Tak by było, gdyby ktoś chciał ściągnąć CAŁĄ winę.

    > Naprawde rozumiem.

    Szkoda że piszesz na odwrót.
    A że to się nie zmieni i dalej będziesz tu uparcie śmiecił kapeluszeniem -
    to EOD

  • 375. Data: 2014-03-12 18:26:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dla bezpieczenstwa wszystkich przyjmijmy ze 130 w miescie to proszenie sie
    > i wypadek, ktorego jest sie sprawca.

    150

  • 376. Data: 2014-03-12 21:14:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Mar 2014 08:55:07 +0100 osobnik zwany Jan Koval
    napisał:

    > Ale chyba nie chodzi o to jak pisać po polsku tylko jak wprowadzać
    > znaki. Co nie znaczy to samo. Jest polski układ ale nadaje się głównie
    > pisania pism do urzędów.

    a ja głupi pisałem na nim programy :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 377. Data: 2014-03-12 22:54:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Zależy w którym momencie, nie sądzisz?

    Z przodu to tylko na samym początku manewru kiedy drgoa była jeszcze pusta.
    A potem juz coraz bardziej z boku.
    :)

    > No widzisz, a ten z Opla miał to gdzieś, a że mesiem nie kierował
    > Vettel to już go nie ma.
    > Tylko nie rozumiem dlaczego go uniewinniono, skoro niewinny nie był.

    Bo był niewinny.
    A zginął nie dlatego, ze mesiem nie kierował Vettel, zginał, bo mesiem
    kierował ktoś kto myslał ze jest Vettel...

  • 378. Data: 2014-03-13 09:19:59
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > a ja głupi pisałem na nim programy :)

    Ale to tylko o Tobie dobrze świadczy... :)

    J.